اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

زیرسازی و آسفالت 22 جاده روستایی در بهمئی انجام شد

فرماندار بهمئی گفت: جاده ارتباطی 22 روستای شهرستان زیرسازی و آسفالت شده است.

زیرسازی و آسفالت 22 جاده روستایی در بهمئی انجام شد

حکمت‌الله سنایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت:  با مشارکت راه و شهرسازی راه ارتباطی ۲۲ روستای این شهرستان زیرسازی و آسفالت شده است.

فرماندار بهمئی گفت: در این طرح ۳۹ کیلومتر جاده روستایی تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

این مسؤول تصریح کرد: همزمان با اجرای این طرح احداث بیش از ۲۰۰ دهانه پل لوله‌ای با قطر یک متر، بیش از ۱۰۰ پل و ابنیه فنی و احداث دیواره‌های نگهدارنده در نقاط مورد نیاز نیز انجام شد.
 
فرماندار بهمئی با اشاره به دستور وزارت راه و شهرسازی برای آسفالت جاده روستاهای بالای ۵۰ خانوار در این شهرستان گفت:  از زمان اجرای این طرح از سال ۱۳۹۶ تاکنون روستاهای پشت کوه ملا طهماسب، اسلام آباد، سَر لیکک، تنگ اَبدال، سَر گَرَک، گرمانشاد، بنه آخوند، پاراه اردشیر، پاراه هیرمی، موران، گچ بلند، برم الوان، نر میانه، کچلون، منیزور، مونگیره، نرمون، بنه پیر، سید صالح، بادام دان، نارستان از مزیت راه مطلوب برخوردار شده‌اند.
 
سنایی با بیان اینکه با اجرای این طرح بیش از ۲ هزار خانوار از مزایای آن برخوردار شده‌اند اضافه کرد: اعتبار این طرح ۷۰ میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: عدم مهاجرت روستاییان، اجرای طرح‌های مختلف در مناطق روستایی و عشایری، کاهش تلفات و خطرات جاده‌ای، صرفه جویی در هزینه‌های رفت و آمد و حمل و نقل روستائیان از دیگر مزایای اجرای این طرح است.

انتهای پیام/82016
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول