اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قول مساعد استاندار اصفهان برای رفع مشکلات کاشانی‌ها

استاندار اصفهان گفت: برای برطرف کردن مشکلات مردم مصمم هستیم و در حد امکان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

قول مساعد استاندار اصفهان برای رفع مشکلات کاشانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی شامگاه یکشنبه در حاشیه دیدار خود با جمعی از مردم کاشان بیان کرد: مردم کاشان مانند سایر مردم شهرستان‌های استان اصفهان دارای مشکلات، مسائل و کمبودهایی هستند که برخی از این مشکلات به لحاظ اصلاح نشدن قانون و مقررات و برطرف کردن آن‌ها مستلزم وضع قوانین جدید است. 

استاندار اصفهان هدف از سفر به شهرستان‌ها را آشنایی نزدیک با مسائل و مشکلات مردم و مسؤولان عنوان کرد و افزود: برخی مشکلات و مسائل را البته می‌توان با همکاری و همیاری مردم و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان برطرف کرد.

وی تصریح کرد: برخی مسائل و مشکلاتی نیز در شهرستان کاشان وجود دارد که نیازمند توجه استانداری و پیگیری آن‌ها از سوی مدیران کل است.

رضایی با بیان اینکه در کاشان سرمایه‌گذاران فهیمی وجود دارند، تأکید کرد: با توجه به هماهنگی، یکدلی، وحدت و ظرفیت‌هایی که در این منطقه وجود دارد، بخشی از مسائل و مشکلات را می‌توان در خود شهرستان رسیدگی کرد.

استاندار اصفهان تشریح کرد: امروز مردمانی از شهرها و روستاهای کاشان برای بیان مشکلات خود مراجعه کردند که برخی از مشکلات تلفنی با مدیران کل استان مطرح و بخشی برطرف شد و برای حل برخی از مشکلات نیز قول مساعد دادند.

وی ادامه داد: برخی مشکلات کاشانی‌ها نیز نیازمند نامه‌نگاری اداری و همچنین بودجه و اعتبار است که باید برطرف کردن آن‌ها در اولویت و دستور کار قرار گیرد.

رضایی گفت: برای برطرف کردن مشکلات مردم مصمم هستیم و در حد امکان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

نزدیک به ۴۰ نفر در این دیدار که نزدیک به چهار ساعت به درازا کشید، مسائلی مانند خسارت ناشی از بیماری کرونا، طرح جامع آستان سلطان علی ابن محمدباقر(ع) مشهد اردهال، مشکلات معدن، مسأله زمین‌های حریم تپه‌های سیلک، کاهش تولید، دریافت تسهیلات، کمبود آب برای کشاورزی و مسکن معلولان را با استاندار اصفهان مطرح کردند.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ص/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول