اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اقدامات عملیاتی قرارگاه پدافند زیستی سپاه بندرلنگه در مهار کرونا + فیلم

فرمانده بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه گفت: به‌دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا اقدامات عملیاتی قرارگاه پدافند زیستی بسیج و سپاه این شهرستان اجرایی می‌شود.

اقدامات عملیاتی قرارگاه پدافند زیستی سپاه بندرلنگه در مهار کرونا + فیلم

به‌گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، با شدت یافتن مجدد شیوع ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز در شهرستان بندرلنگه، نیروهای خودجوش سپاه و بسیج با همکاری فرمانداری، شهرداری‌ها، اداره بنادر و دریانوردی، اداره راه وحمل و نقل جاده‌ای، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های عضو ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان پای کارآمده و از هر طریق و ابزاری سعی در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داشته که البته توفیقاتی نیز داشته‌اند.

اقداماتی نظیر ضدعفونی محلات، مکان‌های اداری، معابر شهری و روستایی از اقدامات شایسته بسیجیان و سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرلنگه بوده است.

 

 

قرارگاه پدافند زیستی سپاه بسیج شهرستان بندرلنگه نیز هر روز فعالانه در محورهای مختلف فعالیت داشته و به‌رصد و پایش اطلاعاتی در جهت مبارزه با این ویروس منحوس مشغول شده است.

اسحاق موذن‌نسب فرمانده بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه در این‌باره به خبرنگار فارس، گفت: در راستای ماموریت قرارگاه پدافند زیستی با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا در سطح استان هرمزگان و همچنین شهرستان بندرلنگه عملیات مرحله دوم رفع آلودگی و گند زدایی محلات را با هدف ریشه‌کن کردن بیماری کرونا  در قالب 9 تیم رفع‌آلودگی از امروز در سطح شهرستان انجام خواهیم داد و تا شکست بیماری کرونا در کنار مردم خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه ضدعفونی محلات به مدت دوهفته ادامه خواهد داشت، افزود: قرارگاه پدافند زیستی سپاه بندرلنگه در شش محور عملیاتی علیه کرونا فعالیت می‌کند و با ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان همکاری دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه یکی از محورهای فعالیت قرارگاه پدافند زیستی سپاه بندرلنگه را گندزدایی و ضدعفونی‌کردن کانون‌های سطح شهر و معابر با ماشین‌های‌عملیاتی در قالب گردان‌های رزم برشمرد و افزود: همه ظرفیت‌های بسیج اقشاری از بسیج مساجد و محلات گرفته تا بسیج ادارات برای مهار کرونا درشهرستان بندرلنگه پای کار آمدند.

خلیل محامدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان بندرلنگه نیز در گفت‌وگو با فارس گفت: با توجه  به اینکه در شهرستان بندرلنگه افزایش آمار مبتلایان به کرونا را شاهد بودیم و تمهیداتی را که  استاندار هرمزگان داشته، تشدید اقدامات بر علیه این بیماری را در دستور کار قرار داده و در حال حاضر کل امکانات برای مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا در این شهرستان بسیج شده و این ماموریت نیز توسط ناحیه مقاومت بسیج به دست بسیجیان از امروز آغاز شده است و کلیه نقاط شهرستان به ویژه محلات آلوده شهرستان گندزدایی خواهد شد.

وی افزود: تقاضایی که ما از مردم شریف این شهرستان داریم، رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی است تا ان‌شاءالله آمار مبتلایان را به صفر برسانیم و روزی را شاهد باشیم که این ویروس نه‌تنها از این شهرستان بلکه در کل جهان ریشه کن شود.

انتهای پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول