اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن جو در استان سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۷۰ هزار تن جو در این استان تولید شود.

پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن جو در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدحسن میرعماد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضع استان سمنان در زمینه تولید محصول جو مطلوب است و پیش‌بینی می‌شود امسال ۷۰ هزار تن جو در این استان تولید شود.

وی بیان کرد: از چند روز گذشته خرید محصول جو از منطقه غرب استان سمنان آغاز شده است و روند خرید این محصول تداوم خواهد داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: هماهنگی‌های بسیار خوبی با تشکل‌های بخش کشاورزی انجام ‌شده است که بتوانند جو موردنیاز خود را از کشاورزان استان خریداری کنند.

میرعماد افزود: همچنین تلاش می‌شود تا عشایر استان سمنان، جو موردنیاز خود را از موجودی در استان سمنان تهیه کنند و برای تأمین علوفه با مشکلی مواجه نشوند.

وی در مورد خرید گندم کشاورزان در سال گذشته گفت: مطالبات کشاورزان در سال گذشته تا پایان مردادماه به‌طور کامل پرداخت شد و امسال هم امیدواریم این روند به شکل مطلوبی به انجام رسد و ادامه یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه پیش‌بینی ما تولید ۱۱۷ هزار تن گندم در سال 99 است، خاطرنشان کرد: کشاورزان در این بخش بدانند از هم‌اکنون مراکز خرید گندم در استان سمنان فعال شده‌اند و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول