اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

350 کوچه و خیابان فردیس بی نام و نشان است

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس با بیان اینکه نصب تابلو در 350 کوچه و خیابان فردیس در دستور کار قرار دارد، گفت: این شهر نیازمند احداث معابر متعددی است که در دستورکار مجموعه مدیریت شهری قرار دارد.

350 کوچه و خیابان فردیس بی نام و نشان است

حشمت الله عزیزی، معاون خدمات شهری شهرداری فردیس، امروز در گفت‌وگوبا خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه برخی خیابان‌های فردیس فاقد نام و تابلو هستند،گفت: این معابر شناسایی و احصاء شده و در صدد هستیم در راستای نامگذاری آنها اقدام کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه 350 تابلو شناسایی برای معابر بی نام فردیس در حال آماده سازی است، اضافه کرد: در نظر داریم ظرف یک ماه آینده نسبت به نصب این تابلوها اقدام کنیم.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس در بخش دیگری یکی از اقدامات این حوزه در شهر را پاکسازی زمین‌های خالی اعلام کرد و افزود: تخلیه نخاله در این نقاط غیر قانونی است و با این اقدام برخورد جدی می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح جهادی نگهداشت شهر در فردیس، بیان کرد: این طرح هر هفته در محله از هر منطقه اجراء می‌شود.

عزیزی همچنین گفت: ساماندهی دستفروشان و جلوگیری از پهن کردن بساط در بلوار شهدای فردیس همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه توسعه پروژه‌های عمرانی به طور ویژه در دستور کار مدیریت شهری فردیس است، خاطرنشان کرد: فردیس نیازمند احداث معابر بسیاری است که خوشبختانه در این راستا مطالعات بسیار خوبی انجام شده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس یکی از مهمترین مطالبات فردیس نشینان را بهسازی آسفالت معابر و آسفالت ریزی خیابان‌های خاکی اعلام کرد و گفت: آسفالت ریزی معابر خاکی به طور ویژه در دستور کار قرار گرفته است و بهسازی آسفالت معابر فرسوده نیز به طور اولویت بندی در حال انجام است.

وی در بخش پایانی سخنان خود بهسازی پیاده راه‌ها و مبلمان شهری را یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری فردیس دانست و خاطرنشان کرد: همچنین احیای روشنایی معابر و بوستان ها در حال انجام است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول