اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تمدید دفترچه بیمه‌شدگان بهزیستی بیمه سلامت

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از تمدید دفترچه بیمه‌شدگان بهزیستی بیمه سلامت همدان خبر داد.

تمدید دفترچه بیمه‌شدگان بهزیستی بیمه سلامت

سعید فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به شیوع کرونا و تمدید دفترچه‌های بیمه سلامت اظهار کرد: همچنان بیمه‌شدگان بهزیستی بیمه سلامت نیاز به مراجعه برای تمدید اعتبار دفترچه خود ندارند.

وی افزود: اگر تاریخ اعتبار دفترچه بیمه سلامت بیمه‌شدگان زیر پوشش سازمان بهزیستی به پایان رسیده نیازی نیست برای تمدید اعتبار دفترچه خود به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

مدیرکل بیمه سلامت همدان این اقدام را در راستای کاهش تردد و تجمع بیمه شدگان در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد مهم عنوان کرد و افزود: به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا و نیز تاکید معاون اقتصادی رئیس جمهور مبنی بر حذف دفترچه‌های بیمه کاغذی و شناسایی وضعیت بیمه مراجعین از طریق گسترش تبادل الکترونیکی اطلاعات این اقدام صورت گرفته است.

وی بیان کرد: از ابتدای تیرماه احراز پوشش بیمه‌ای بیمه‌شدگان از طریق سامانه‌های سازمان بیمه سلامت در هنگام دریافت خدمت، استحقاق‌سنجی می‌شود تا در صورت تایید، بیمه‌شدگان بتوانند از خدمات ما بهره‌مند شوند.

فرجی خاطرنشان کرد: اگر تاریخ اعتبار دفترچه‌های بیمه‌شدگان سازمان در  بهزیستی در تاریخ ۳۱ خردادماه به پایان می‌رسد و همچنان دارای نسخه‌های سفید است البته مشروط بر آنکه در لیست بیمه‌شدگان سال‌ جاری نیز قرار داشته باشند، می‌توانند بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان و دریافت دفترچه جدید به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه کنند.

 انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول