اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کمک مومنانه زنجانی‌ها به 8 هزار خانوار مددجو

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از کمک یک میلیارد و 400 میلیون تومانی خیران زنجانی به 8 هزار خانوار زنجانی خبر داد.

کمک مومنانه زنجانی‌ها به 8 هزار خانوار مددجو

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح رزمایش کمک مومنانه طرحی بود که در راستای کمک به نیازمندان اجرایی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در قالب کمک مومنانه بیان کرد: در همین راستا در قالب طرح مفتاح‌الجنه به نیابت از خیران از 8 هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در ماه مبارک رمضان تفقد و دلجویی عاطفی به عمل آمده است. 

وی با اشاره به اینکه طرح مفتاح‌الجنه از برنامه‌های مهم کمیته امداد به منظور دیدار، فرصتی است برای تفقد و دلجویی عاطفی از خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است، افزود: با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا طرح مفتاح‌الجنه در ماه مبارک رمضان امسال به صورت نیابتی اجرا شد. 

صفری اضافه کرد: بر اساس آمارهای موجود خیران و مسؤولان زنجانی در قالب طرح مفتاح‌الجنه به صورت نیابتی در ماه مبارک رمضان امسال بیش از یک میلیارد و 438 تومان به خانواده‌های مورد بازدید تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مساعدت کرده‌اند. 

صفری در ادامه با اشاره به اینکه اجرای طرح همسفره و اطعام مهدوی با بهره‌گیری از مشارکت خیران  یکی از برنامه‌های مهم اجرایی کمیته امداد استان زنجان در ماه مبارک رمضان امسال بود، گفت: در قالب این طرح بیش از 113 هزار پرس غذای گرم و 32 هزار بسته معیشتی با استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری و منابع مردمی تهیه و در طول ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان توزیع شد.

وی یکی دیگر از فعالیت‌های مهم کمیته امداد را ایجاد اشتغال برای خانواده‌های تحت حمایت با راهبرد توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای جامعه هدف این نهاد عنوان کرد و افزود: با همین رویکرد 3 هزار و 695 فرصت شغلی و کاریابی با سرمایه‌گذاری بیش از 87 میلیارد تومان برای جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته ایجاد شده است.

صفری تصریح کرد: توسعه فعالیت‌های اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با رویکرد نوآورانه، خلاقانه و بهره‌گیری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در سطح مناطق مختلف از برنامه‌های مهم این نهاد در سال جاری است.

انتهای پیام/73005/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول