اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پرهیزگار: قرار به برگزاری اردوی دوم تیم ملی فوتسال نبود/ به دنبال برگزاری تورنمنت کاسپین هستیم

رئیس کمیته فوتسال گفت: برگزاری اردو دوم تیم ملی در درخواست اولیه کادر فنی تیم ملی بود و با توجه به شرایط کرونا، قرار نبود اردوی دومی برگزار شود.

پرهیزگار: قرار به برگزاری اردوی دوم تیم ملی فوتسال نبود/ به دنبال برگزاری تورنمنت کاسپین هستیم

داود پرهیزگار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد لغو دومین اردوی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: برگزاری اردوی دوم در درخواست اولیه کادر فنی تیم ملی بوده و توجه به شرایط ویروس کرونا قرار نبوده که اردوی دومی برگزار شود.

وی افزود: همانطور که اطلاع دارید اردوی اول به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد و ما منتظر مجوز برگزاری اردو و مسابقات از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا بودیم که در حال حاضر این مجوز داده شده و ما هم در حال آماده کردن کمپ‌های تیم‌های ملی و سالن فوتسال و.. هستیم. در صورت مهیا بودن شرایط 48 ساعت قبل این موضوع را اطلاع رسانی می‌کنیم.

رئیس کمیته فوتسال در مورد برگزاری بازی‌های دوستانه تیم ملی گفت: منتظر تاریخ دقیق برگزاری مسابقات آسیایی هستیم که بعد از آن بتوانیم تصمیم نهایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیریم. البته با گزینه‌های مختلف مذاکره کردیم و منتظریم پاسخ دهند. در نظر داریم تورنمنت کاسپین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در ایران میزبانی کنیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول