اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

ثبت درخواست‌های نقل و انتقال دانشجویان شاهد تا ۲۰ تیرماه

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: فعالیت سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از روز دوشنبه ۲۰خردادماه آغاز شده و تا ۲۰ تیرماه ادامه دارد.

ثبت درخواست‌های نقل و انتقال دانشجویان شاهد تا ۲۰ تیرماه

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سازمان امور دانشجویان، سید فردین تقی زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان با اعلام اینکه فعالیت سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از روز دوشنبه ۲۰خردادماه آغاز شده است گفت: ثبت درخواست های متقاضیان تا ۲۰ تیرماه در این سامانه ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه ثبت درخواست دانشجویان شاهد و ایثارگر در سامانه سجاد برای دانشجویان واجد شرایط مقطع کارشناسی ورودی سال ۱۳۹۸ و ماقبل انجام می شود تاکید کرد: اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر هیچ درخواستی را خارج از سامانه سجاد پذیرش نمی کند.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان افزود: دانشجویانی که در سال گذشته حکم میهمانی و یا حکم مشروط داشته اند چنانچه شرط لازم را اخذ کرده باشند لازم است در سامانه ثبت نام و حتماً شرایط و وضعیت تحصیلی خود را درج کنند در غیراینصورت مجاز به ثبت نام مجدد نخواهند بود.

تقی زاده اظهار داشت: فرزند و همسر شهید، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، فرزند و همسر جانباز ۲۵ درصد و بالاتر، همسر و فرزند آزاده می توانند با مراجعه به سامانه سجاد برای درخواست میهمانی یا انتقال اقدام کنند گفت: پس از اتمام زمان ثبت نام دانشجویان، ادارات کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها ملزم هستند از ۲۰تیرماه تا تا تاریخ ۳۱ این ماه در سامانه سجاد ورود و با توجه به مدارک دانشجو (ایثارگری، وضعیت تحصیلی) اقدامات لازم را انجام دهند.  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول