اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل لیگ یکی خبر داد: همه تیم‌ها برای برگزاری بازی زیر نور اعلام آمادگی کرده‌اند

مدیرعامل خوشه طلایی ساوه گفت: طبق اعلام سازمان لیگ همه تیم اعلام کرده‌ند آماده برگزاری مسابقات زیر نور هستند.

مدیرعامل لیگ یکی خبر داد: همه تیم‌ها برای برگزاری بازی زیر نور اعلام آمادگی کرده‌اند

حسین پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص الزام در برگزاری مسابقات زیر نور و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: با دستور استاندار ساوه، در حال تجهیز ورزشگاه شهید چمران به نور هستیم. تا چند روز آینده مراحل نصب آماده‌سازی پروژکتورهای این ورزشگاه به اتمام می‌رسد. نیمکت‌های ورزشگاه ما استاندارد است و طبق پروتکل‌های بهداشتی افراد اضافه می‌توانند روی سکوها بنشینند. برای هر تمرین، ورزشگاه، رختکن، نیمکت‌ها را ضدعفونی می‌کنیم. این کارها پیش‌افتاده‌ است و وقتی قانون می‌شود باید همه از آن تبعیت کنند.

وی در رابطه با مخالفت بعضی از تیم‌های لیگ یکی با برگزاری بازی‌ها زیر نور گفت: اگر لیگ برتر و دسته اول به صورت حرفه‌ای برگزار می‌شود، نباید تیمی این مشکلات را داشته باشد. در نامه‌ای که سازمان لیگ ارسال کرد، فقط باشگاه ما مشکل نور داشت که در حال برطرف کردن آن هستیم. پیش از این سایر تیم‌ها اعلام آمادگی کرده بودند که می‌توانند بازی‌ها را زیر نور برگزار کنند. سازمان لیگ در گذشته این استعلام‌ها را گرفته بود که تیمی مشکل برگزاری مسابقات را نداشته باشد. 

وی افزود: آیا با لغو مسابقات کارها درست می‌شود؟ اصلاً این لیگ را تعطیل کردند، لیگ آینده چه می‌شود؟ اگر بخواهند  مسابقات را تعطیل کنند امکان‌پذیر نیست. به هر بهانه‌ای، یک روز به دلیل کرونا، نبود نور می‌گویند مسابقات را می‌خواهند تعطیل کنند، چه کاری است، کلاً مسابقات را برگزار نکنند.

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی در رابطه با مراحل آماده‌سازی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت: تیم ما یک دوره آماده‌سازی را گذرانده است، یک بازی دوستانه با پیکان و استقلال برگزار کرده‌ایم. 27 خرداد به مصاف پرسپولیس می‌رویم و بعد از آن، دو روز را استراحت می‌کنیم و آماده برگزاری مسابقات می‌شویم. احتمال دارد در این بین یک دیدار دوستانه داشته باشیم که در خصوص آن تصمیم گیری می‌کنیم. ما طبق برنامه‌های سرمربی تیم پیش رفته‌ایم و امیدواریم یک نماینده شایسته در لیگ باشیم. تمرینات ما در ساوه برگزار شد و فقط یک روز قبل از بازی‌های دوستانه به تهران می‌آمدیم.

پرویزی در رابطه با انجام تست کرونای بازیکنان تیمش گفت: سه بار تست کرونا دادیم که هر سه بار آن منفی بود و تا شروع مسابقات یکبار دیر تست می‌دهیم و هیچ مشکلی نداریم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول