اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آیت الله علم الهدی: ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بخشی ضروری برای همه ارگان‌ها است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بخشی ضروری برای همه ارگان‌ها است، زیرا این ستاد می‌تواند با برخورد صحیح، جلوی بسیاری از منکرات را در دستگاه‌ها و جامعه بگیرد.

آیت الله علم الهدی: ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بخشی ضروری برای همه ارگان‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهدبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با مدیرکل ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره)در ۲۶ خرداد اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بخشی ضروری برای همه ارگان‌ها است، زیرا این ستاد می‌تواند با برخورد صحیح، جلوی بسیاری از منکرات را در دستگاه‌ها و جامعه بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی افزود: آقای ارجاعی در شرایط سختی این ستاد را در استان راه اندازی کردند و با تمام سخت کوشی خویش برنامه‌هایی را ارائه دادند و به واسطه‌ی ایشان بود که ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم ارتقا پیدا کرد.

وی با بیان اینکه آثار وجودی ستاد اجرایی فرامین امام برای اسلام و انقلاب به وضوح قابل مشاهده است، تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث موفقیت ستاد اجرایی فرامین امام می‌شود این است که نوع برخورد خود را با ملاک‌های دینی بسنجند، البته باید سیستم برنامه ریزی و فرهنگ اجرا کردن این برنامه‌ها را نیز مد نظر داشت.

آیت الله علم الهدی در پایان بیان کرد: انشاالله با لطف خدای متعال و الگو گرفتن از اهل بیت علیهم السلام بتوانیم طوری برخورد کنیم که شیرینی عمل به معروف در بطن هر ارگان و جامعه‌ای احساس شود.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول