اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درگذشت استاد محمدعلی کشاورز را تسلیت گفت

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت استاد محمدعلی کشاورز را تسلیت گفت.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درگذشت استاد محمدعلی کشاورز را تسلیت گفت

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت استاد محمدعلی کشاورز را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«انا لله و انا الیه راجعون
 
درگذشت استاد و هنرمند پیشکسوت عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون کشور مرحوم آقای محمدعلی کشاورز را به عموم مردم ایران به ویژه اهالی هنر و دوستداران فرهنگ تسلیت عرض می‌کنم.

استاد محمدعلی کشاورز در طول عمر پر افتخار خود در آثار بزرگ هنری کشور نقش‌آفرینی کرد و حضور در سریال‌های تاریخی هزاردستان، سربداران، افسانه سلطان و شبان و سریال ماندگار پدر سالار و فیلم‌های به یاد ماندنی نظیر مادر و کمال‌الملک تنها بخشی از فعالیت‌های هنری استاد کشاورز است که برای همیشه در یاد و خاطر مردم هنر دوست ایران خواهد ماند. استاد کشاورز از شخصیت مردمی، معنوی و الهی برخوردار بود و تا آخر عمر با مردم و برای عزیز ایران زندگی کرد و شرافت‌های بزرگی را به نام خود ثبت کرد. او وفادار به ایران و جمهوری اسلامی ایران بود و برای عزت این نظام‌های الهی آثار بسیار را به جای گذاشت.

ضمن عرض تسلیت درگذشت این هنرمند ارزشمند کشور به رهبر حکیم انقلاب، ملت شریف ایران، جامعه هنری کشور، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خانواده محترم ایشان، از خداوند متعال برای استاد محمد علی کشاورز طلب رحمت و مغفرت دارم.»
 
سعید رضا عاملی
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول