اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کارشناس عراقی: کمربندی بغداد همچنان در معرض تهدید داعش است

یک کارشناس امنیتی تأکید کرد که مناطق موسوم به کمربندی بغداد به خصوص مناطق شمالی و غربی همچنان بستر مناسبی برای عناصر تروریستی است.

کارشناس عراقی: کمربندی بغداد همچنان در معرض تهدید داعش است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «علی الوائلی» کارشناس امنیتی عراق گفت که حملات تروریستی برای هدف قرار دادن نیروهای امنیتی و غیرنظامیان در اغلب موارد از مناطق کمربندی بغداد به خصوص مناطق شمالی و غربی انجام می‌شود و خطر تروریست‌ها در این مناطق همچنان وجود دارد.

الوائلی در مصاحبه با وبگاه «المعلومه» تصریح کرد که مناطق شمالی و غربی بغداد پایتخت عراق و حومه آن اغلب شاهد عملیات‌های جنایتکارانه عناصر داعش است و حملاتی از این مناطق علیه نیروهای امنیتی صورت می‌گیرد.

وی اشاره کرد که یکی از علل ایجاد این مشکلات نقل و انتقال‌های نیروهای امنیتی و تغییر برخی فرماندهان است چرا که اکثر نیروهای جدید درک درستی از این مناطق و پایگاه‌‌های تروریستی که دور از دید هستند، ندارند و گذشته از آن برخی‌ها نیز با این گروه‌های تروریستی همکاری کرده و پناهگاه‌های امن برای آن‌ها فراهم می‌کنند.

این کارشناس امنیتی عراق اشاره کرد که مناطقی چون الطارمیه، المشاهده، الراشدیه، التاجی و ابراهیم بن علی مناطق کمربندی شمالی و غربی بغداد محسوب می‌شوند و به عملیات بی‌سابقه برای نابودی تروریسم نیاز دارند.

او تصریح کرد که زمان این عملیات نباید اعلام شود تا تروریست‌ها فرصت فرار پیدا نکنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول