اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آمار شیوع کرونا درخراسان جنوبی افزایش یافته است/ احتمال تجدید محدودیت‌ها

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: چنانچه مردم دستوالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و بیماری گسترش یابد، ستاد ملی کرونا محدودیت‎‌ها را دوباره اعمال خواهد کرد.

آمار شیوع کرونا درخراسان جنوبی افزایش یافته است/ احتمال تجدید محدودیت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، محمدصادق معتمدیان صبح امروز اظهار داشت: با توجه به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی برخی واحدها و مشاغل به شرط تمکین افراد به پروتکل‌ها، چنانچه ضوابط بهداشتی رعایت نشود، احتمال تجدید محدودیت‌ها وجود دارد.

وی متذکر شد: همان طور که آمارها نشان می‌دهد، به‌جهت عدم رعایت پروتکل‌ها و کاهش حساسیت‌ها متأسفانه آمار شیوع بیماری کرونا در کشور و در استان افزایش یافته است.

استاندار خراسان‌جنوبی از مردم خواست همان‌طور که در چند ماه گذشته به سیاست‌های کلان توجه داشته و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نموده‌اند، همچنان به دستورالعمل‌ها توجه داشته باشند.

معتمدیان متذکر شد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، عدم حضور در مراکز تجمعی، استفاده از ماسک در مکان‌های شلوغ، توجه به توصیه‌های بهداشتی و از همه مهم‌تر پرهیز از سفرهای غیرضروری از جمله اقداماتی است که باید انجام شود تا بتوانیم از این مقطع حساس گذر کنیم.

وی عنوان کرد: تکلیف کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد مبنی بر تولید محتوای مناسب برای بهره‌برداری فضاهای مجازی و همچنین تهیه و پخش برنامه‌های آموزشی با کیفیت با استفاده از ظرفیت صدا و سیما و مطبوعات از جمله موارد تأکیدی ستاد مدیریت کرونای استان است که در راستای تبیین اذهان عمومی و هشدار دادن به مردم رقم می‌خورد.

 استاندار خراسان‌جنوبی با تأکید بر نقش بسیار مهم مردم در جریان مدیریت بیماری کرونا در چند ماه گذشته، مطرح کرد: با همکاری و همراهی مردم می‌توانیم از این شرایط هم به سلامتی عبور کنیم.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول