اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آشوری: استمداد از ستاد کل نیروهای مسلح برای یاری به هرمزگان در مدیریت کرونا/ امکانات درمانی ویژه به هرمزگان ارسال شود

نماینده مردم بندرعباس گفت: از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح استمداد داریم که امکانات و تجهیزات ویژه درمانی برای کمک به درمان بیماران و مهار بیماری کرونا به هرمزگان ارسال شود.

آشوری: استمداد از ستاد کل نیروهای مسلح برای یاری به هرمزگان در مدیریت کرونا/ امکانات درمانی ویژه به هرمزگان ارسال شود

محمد آشوری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: روز گذشته در نامه‌ای به همراه نمایندگان استان در مجلس به رئیس جمهور خواستار توجه ویژه به هرمزگان در تأمین نیازهای درمانی و کمک به ساختار بهداشت و درمان استان در زمینه مقابله با بیماری کرونا شدیم و پیگیر دیدار با وزیر بهداشت نیز هستیم.

وی افزود: هدایت نگاه‌ها به مشکلات سخت هرمزگان در این روزهای شدت گرفتن ابتلا به کرونا یک ضرورت برای کمک به عبور از این شرایط است و از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز استمداد داریم تا امکانات و تجهیزات ویژه درمانی برای کمک به درمان بیماران بد حال و مهار بیماری کرونا به هرمزگان ارسال کنند تا این کمک‌ها در کنار تلاش‌های کادر درمان که فشار بسیار بی‌سابقه‌ای بر آن‌ها وجود دارد، بتواند سبب کاهش آلام مردم شود.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر در خانه ملت با بیان این که برخی بی‌توجهی‌ها در پی کاهش محدودیت‌های کرونایی در جامعه، عامل مهمی در گسترش بیماری کرونا در سطح استان است، خاطرنشان کرد: از مردم عزیز هرمزگان می‌خواهیم تا هشدارهای پزشکی در این زمینه را بسیار جدی گرفته و از شرکت در هرگونه اجتماعی خودداری کنند.

آشوری با اشاره به ضرورت فعال‌سازی گروه‌های مردمی و جهادی برای کمک به کادر درمان و آغاز دوباره فعالیت‌های مرتبط با جلوگیری از شیوع کرونا تحت مدیریت دانشگا علوم پزشکی را ضروری دانست و از ستاد استانی کرونا خواست تا از ظرفیت مردم در مهار این بیماری و تداوم آموزش‌های عمومی از تمامی طرق ممکن استفاده شود.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول