اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

توسعه روابط اقتصادی کردستان و عراق/حمایت همه جانبه از سرمایەگذاران اقلیم کردستان

استاندار کردستان گفت: بین کردستان ایران و اقلیم کردستان عراق اشتراکات عمیق فرهنگی وجود دارد و انتظار می رود این اشتراکات فرهنگی منجر به استحکام روابط اقتصادی شود.

توسعه روابط اقتصادی کردستان و عراق/حمایت همه جانبه از سرمایەگذاران اقلیم کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا ظهر امروز در دیدار با «شیخ احمد» از سرمایە‌گذاران اقلیم کردستان عراق اظهار کرد: ما هموارە حامی و پشتیبان سرمایە‌گذاران و کارآفرینان هستیم.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در ادوار گذشته نشست‌های مختلفی با سرمایه‌گذاران اقلیم داشته‌ایم که متاسفانه چندان نتیجه بخش نبوده است.

 ارتباط با اقلیم کردستان و دیگر همسایگان تاثیر مثبتی بر اقتصاد استان و کشور دارد

 

وی افزود: ارتباط با اقلیم کردستان و دیگر همسایگان تاثیر مثبتی بر اقتصاد استان و کشور دارد و در این راستا از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

 استحکام روابط اقتصادی با تکیه بر اشتراکات فرهنگی 

استاندار کردستان با بیان اینکه میان کردستان ایران و اقلیم کردستان عراق اشتراکات عمیق فرهنگی وجود دارد و انتظار می رود این اشتراکات فرهنگی منجر به استحکام روابط اقتصادی شود.

در استان کردستان زمینه های بسیار مساعدی در بخش های کشاورزی، دامپروری، باغداری، راه و عمران شهری وجود دارد که می تواند برای سرمایه گذاران جذاب و سود آور باشد

 

مرادنیا اظهار داشت: در استان کردستان زمینه های بسیار مساعدی در بخش های کشاورزی، دامپروری، باغداری، راه و عمران شهری وجود دارد که می تواند برای سرمایه‌گذاران جذاب و سودآور باشد ما نیز با همه توان از سرمایه گذاران اقلیم در کردستان حمایت می‌کنیم.

سرمایه‌گذار عراقی هم در این دیدار با یادآوری حمایت‌های ایران از کردهای اقلیم در دوران حکومت رژیم بعثی اظهار کرد: به عنوان یک بازرگان علاقمند به سرمایه‌گذاری در کردستان و بویژه شهر سنندج هستم تا بخشی از دین خود را به این سرزمین ادا کنم.

انتهای پیام/2330/71/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول