اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

۳۰۰ کتاب چاپ اول در غرفه مجازی «سوره مهر»/ کافی‌ است کلیک کنید

نمایشگاه کتاب مجازی انتشارات سوره مهر با عنوان «انتهای راهرو ۲۷» به نشانی 27.sooremehr.ir راه‌اندازی شد. در این نمایشگاه دو هزار عنوان کتاب در قالب نسخه مکتوب، الکترونیک و صوتی به مخاطبان عرضه می‌شود.

۳۰۰ کتاب چاپ اول در غرفه مجازی «سوره مهر»/ کافی‌ است کلیک کنید

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نمایشگاه کتاب مجازی انتشارات سوره مهر با عنوان «انتهای راهرو ۲۷» به آدرس 27.sooremehr.ir راه‌اندازی شد. در این نمایشگاه دو هزار عنوان کتاب در قالب نسخه مکتوب، الکترونیک و صوتی به مخاطبان عرضه می‌شود.

بر اساس این گزارش، شکل و شمایل این نمایشگاه و غرفه مجازی به مانند فضای فیزیکی تدارک دیده شده  و حتی چیدمان قفسه کتاب‌ها به همان صورت سابق و به شکل غرفه سوره مهر در نمایشگاه کتاب است.

علاوه بر بخش بزرگسال طبق سنوات گذشته بخش کودک و نوجوان با عنوان «مهرک»، کتاب‌های این حوزه را در اختیار این گروه سنی قرار می‌دهد.

طبق تمهیدات اندیشیده شده مخاطبان در این غرفه مجازی خرید آسان خواهند داشت و تنها با یک ثبت سفارش و شماره تلفن همراه می‌توانند خرید خود را انجام دهد.

در این نمایشگاه دو هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف عرضه شده است که به تفکیک گروه‌ها شامل شعر ۲۷۷ عنوان،‌ داستان و رمان ۳۴۸ عنوان، انقلاب اسلامی حدود ۱۰۰ عنوان، ۳۰۹ عنوان دفاع مقدس، ۲۱۷ عنوان کودک و نوجوان، ۲۴۰ عنوان پزوهش هنر و ۳۸۴ عنوان هم سایر حوزه‌هاست که از این میان ۳۰۰ عنوان چاپ اول است. در این نمایشگاه ۱۸۰۰ عنوان کتاب الکترونیک و ۱۵۰ عنوان کتاب صوتی عرضه می‌شود.

ایجاد باشگاه مخاطبان از دیگر امکانات این نرم‌افزار است. بنابراین مخاطبان می‌توانند با عضویت در آن از امکانات مختلف مانند بهره‌مندی از تخفیف‌های متعدد و دورهمی‌ها استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، طبق اعلام انتشارات سوره مهر به زودی کتاب «هما» در غرفه مجازی عرضه می‌شود. «هما» عاشقانه‌ای است از مهر، محبت و فداکاری هما شالبافزاده در همراهی با همسر شهیدش، سردار شهید محسن امیدی از فرماندهان تیپ انصار الحسین همدان. وصف هما، وصف آنانی است که چشم به آسودگی نبستند، خستگی را به چشم و دل راه ندادند و صبورانه باغبان ثمرهی گلستان زندگی‌شان بودند و برای فرزندانشان هم پدر بودند و هم مادر.

مزایای خرید از این نمایشگاه مجازی عبارتند از: امکان بازدید سه بعدی از غرفه شبیه‌سازی شده سوره مهر در نمایشگاه کتاب، امکان خرید حدود ۲۰۰۰ عنوان کتاب چاپی و الکترونیک با تخفیف ۲۵ درصدی، ارسال رایگان کتاب با بسته‌بندی بهداشتی (به تهران کمتر از ۲۴ ساعت و شهرستان کمتر از یک هفته)، دریافت گیفت‌های خرید متناسب با مبلغ خرید، دیدار با نویسندگان هر شب ساعت ۲۱:۳۰، پخش زنده جشن امضا کتاب.

نمایشگاه مجازی انتشارات سوره مهر به مدت ۱۵ روز از روز گذشته ۲۵ خردادماه تا ۸ تیرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول