اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آغاز رزمایش اهدا خون توسط بسیجیان گیلانی

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان از آغاز رزمایش اهدا خون توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت مساجد و محلات گیلان خبر داد.

آغاز رزمایش اهدا خون توسط بسیجیان گیلانی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاتم نصیرنژاد ظهر امروز در نشست خبری در رشت با بیان اینکه استان گیلان نیاز جدی به خون دارد، اظهار کرد: طبق اطلاعات واصله از سازمان انتقال خون گیلان، مراکز درمانی استان نیاز جدی به انواع گروه‌های خونی دارند.

وی با اشاره اینکه رزمایش اهدای خون با همکاری سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان برگزار می‌شود، گفت: بدون تردید ایثار و همدلی بسیجیان و دیگر اقشار جامعه در برگزاری رزمایش اهدا خون حماسه‌ای دیگر را رقم می‌زند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسترسازی برای فعالیت‌های اقشار در مساجد در حال انجام است، افزود: گیلان جزو استان‌های جهادی و فعال کشور است و توزیع دارو و بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند توسط بسیجیان انجام گرفته است.

نصیرنژاد با اشاره به اینکه درصدد حضور در بخش‌های فنی‌وحرفه‌ای هستیم، بیان کرد: دو هزار پایگاه مقاومت بسیج فعال در استان گیلان داریم که در این ایام خالصانه به مردم خدمت رسانی کردند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با اشاره به توزیع دو هزار و ۲۴۸ بسته معیشتی توسط مساجد اهل سنت گیلان گفت: ارزش این بسته‌ها بالغ بر ۸۰ میلیون تومان بوده که توسط اهل سنت گیلان در بحران کرونا ویروس تهیه و توزیع شده است.

 وی با بیان اینکه دو هزار گروه جهادی فعال نیز در استان داریم، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی در ایام پیک کرونا با حضور در مراکز درمانی خدمات لازم را به بیماران و کادر درمان ارائه دادند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با اشاره به اقدامات پایگاه های مقاومت بسیج محلات در ایام کرونا بیان کرد: توزیع نان رایگان، پخت غذای گرم، توزیع بسته‌های معیشتی، ذبح گوسفند، توزیع مرغ و گوشت از جمله اقدامات بسیجیان محلات بود.‌

وی با اشاره به تشکیل گردان گروه‌های جهادی در گیلان افزود: گردان گروه جهادی بسیج طلاب گیلان در آینده‌ای نزدیک تشکیل می‌شود و آماده خدمت رسانی به مردم در هر بخشی است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول