اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برای نخستین بار در کشور انجام شد/ طراحی و ساخت دستگاه ضدعفونی کننده فوگر حرارتی توسط دانشجویان بسیجی تبریز

دانشجویان بسیجی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان‌شرقی برای نخستین بار در کشور موفق به طراحی و ساخت دستگاه ضدعفونی کننده فوگر حرارتی شدند.

برای نخستین بار در کشور انجام شد/ طراحی و ساخت دستگاه ضدعفونی کننده فوگر حرارتی توسط دانشجویان بسیجی تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز دستگاه ضدعفونی کننده فوگر حرارتی مه توسط دانشجویان بسیجی دانگشاه فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی طراحی و ساخته شده است امروز با حضور سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا رونمایی شد.

یونس پورگجینی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: دستگاه فوگر حرارتی که توسط بسیجیان نخبه بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان برای اولین بار در کشور طراحی و تولید شده است جزو نیاز های اساسی کشور در بحث مبارزه با ویروس منحوس کرونا است.

وی به مزایا و ویژگی های این دستگاه اشاره کرد و اظهار داشت: نخستین مزیت دستگاه کاملا بومی بودن آن است که این بومی بودن قیمت دستگاه را  10 برابر کمتر از نمونه‌های خارجی کرده است.

پورگجینی  قابلیت ضدعفونی دستگاه‌های حساس الکترونیکی و خودپردازها، ضدعفونی اداره‌ها و اماکن سرپوشیده بدون آسیب رساندن به اسناد و مدارک،  بالا بودن سرعت و کیفیت ضدعفونی و ماندگاری بالا و نفوذ در تمام قسمت‌ها از دیگر مزایای دستگاه فوگر حرارتی  عنوان کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی شرقی گفت: برای تولید انبوه رساندن این طرح، برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده و به حول قوه‌الهی عملیاتی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول