اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تعیین فاز یک مسیر دوچرخه‌سواری در زنجان

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان از برنامه‌ریزی برای اجرای ورزش همگانی در 15 پارک زنجان خبر داد و گفت: همچنین فاز نخست مسیر دوچرخه‌سواری در زنجان تعیین شده است.

تعیین فاز یک مسیر دوچرخه‌سواری در زنجان

مجید فلسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی شیوع کرونا و طی سه ماهه گذشته فعالیت‌های بسیاری توسط سازمان فرهنگی با وجود شرایط خاص انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه از مهمترین اقدامات سازمان در راستای پیشگیری از کرونا همکاری در ضدعفونی کردن معابر بوده است، تصریح کرد: همکاری و مشارکت در تجهیز نقاهتگاه‌های نگهداری از بیماران کرونایی، چاپ و نصب بنرهای آموزشی، اجرای برنامه‌های آموزشی در حوزه پیشگیری از کرونا از جمله این اقدامات بوده است.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان تصریح کرد: همچنین در ماه شعبان و رمضان نیز اقداماتی شامل اجرای برنامه‌‎های سرود در مجتمع‌های مسکونی، انتشار سرود، تهیه و تولید کلیپ با محتوای مناسبتی فعالیت در حوزه مجازی و طراحی اپلیکشین‌های مرتبط انجام شده است.
وی ادامه داد: رونمایی از المان میدان ورک‌چی‌لر، رونمایی از اپلیکشین صدای شهر، انجام آموزش و مشاوره ورزش در خانه در اپلیکشین صدای شهر، برنامه‌ریزی برای اجرای ورزش همگانی در 15 پارک زنجان، تهیه و تولید و تبلیغ آموزش‌های شهروندی در حوزه ورزش و سلامت، تعیین فاز یک مسیر دوچرخه‌سواری نیز از دیگر اقدماتی است که توسط سازمان فرهنگی انجام شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول