اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

خطر در کمین بازار بزرگ تاریخی کاشان/ شبکه توزیع آب و برق فرسوده است

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری کاشان گفت: وضعیت ایمنی بازار بزرگ کاشان، به خاطر ضرورت اصلاح شبکه توزیع آب و برق آن نگران کننده است و باید شاخص ایمنی موجود ارتقا یابد.

خطر در کمین بازار بزرگ تاریخی کاشان/ شبکه توزیع آب و برق فرسوده است

حمیدرضا صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به قدمت بالای بازار، نواقص سیستم برق‌کشی و فقدان سیستم‌های اطفای حریق کارآمد، مجموعه بازار را به یکی از نقاط در معرض خطر و حادثه تبدیل کرده که در این زمینه اتخاذ تصمیمات اساسی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری کاشان اضافه کرد: شورای پژوهشی بازار با مشارکت شهرداری و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای ایمنی سازه‌ای بازار تصمیمات خوبی اتخاذ کرده و علاوه بر تمهیدات قبلی قرار است تعدادی از چشمه طاق‌های آن با هزینه زیاد مرمت و بازسازی شود.

وی ادامه داد: طرح مطالعاتی آب گرفتگی معابر بازار و شناسایی و احیای مسیر قنات‌ها، فاضلاب سنتی و آب‌روهایی که برای انتقال آب رنگرزخانه‌ها بوده در حال انجام است تا به نتیجه مطلوب برسد.

صادقی با اشاره به انجام طرح‌های مورد نظر برای دسترس‌پذیری بیشتر بازار گفت: مطالعاتی برای بهبود دسترسی‌ها به بازار بویژه هنگام بروز حوادث و بحران در حال انجام است که جزو برنامه‌های آینده بازار برای مدیریت بحران به شمار می‌آید.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول