اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مسابقات مرحله استانی و شهرستانی اوقاف ادغام شد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: به علت کاهش شرکت‌کنندگان، مسابقات مرحله استانی و شهرستانی اوقاف ادغام شد.

مسابقات مرحله استانی و شهرستانی اوقاف ادغام شد

حجت‌الاسلام اسماعیل مرادخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف طی ماه‌های قبل انجام شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، دعاخوانی، تواشیح و مدیحه‌سرایی و تفسیر عمومی قرآن در رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود.

بسیاری از علاقه‌مندان موفق به شرکت در مسابقه نشدند و در مجموع در بخش آقایان و خانم‌ها 87 نفر موفق به ثبت‌نام شدند

 


مرادخانی با اشاره به اینکه به علت مشکل به وجود آمده برای سایت بسیاری از علاقه‌مندان موفق به شرکت در این مسابقه نشدند، گفت: به همین خاطر فقط در مجموع در بخش آقایان و خانم‌ها 87 نفر موفق به ثبت‌نام شدند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته 400 نفر در این مسابقات شرکت کرده بودند، افزود: با وجود پیگیری زمان ثبت‌نام تمدید نشد و بقیه افراد جا ماندند.

در رشته‌هایی که به حد نصاب نرسیده فقط فینال برگزار خواهد شد

 


وی تصریح کرد: به علت کاهش شرکت کنندگان مرحله شهرستانی و استانی مسابقات ادغام شده و در رشته‌هایی که به حد نصاب نرسیده فقط فینال برگزار خواهد شد.
مرادخانی با بیان اینکه هنوز زمان دقیق برگزاری مسابقات مشخص نشده است، تصریح کرد: با این حال برگزاری مسابقات در تیرماه قطعی است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول