اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

منافع و معیشت مردم را با منافع حزبی و گروهی عوض نخواهیم کرد

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی، طی مراسمی دفتر ارتباطات مردمی خود در این شهر را افتتاح کرد و در حاشیه این مراسم ابراز داشت: منافع و معیشت مردم را با منافع حزبی و گروهی عوض نخواهیم کرد.

منافع و معیشت مردم را با منافع حزبی و گروهی عوض نخواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسین نوش آبادی عصر امروز در مراسم افتتاحیه دفتر ارتباطات‌ مردمی نماینده مردم در مجلس  که در مسجد جامع ورامین برگزار شد، اظهار داشت: افتتاح دفاتر نماینده جهت خدمت رسانی به مردم دشت ورامین انجام می شود و هدف برگزاری افتتاحیه در این مکان قدیمی نشان از تمدن و فرهنگ غنی دشت ورامین است.

وی گفت: وجود بناها و آثار تاریخی در دشت ورامین نشان از شهرستانی با تمدنی بالا است، در دشت ورامین مشکلات زیادی داریم و برای رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی مسوولان باید تلاش کنند.

نوش آبادی افزود: عملکرد مطلوب  مجلس و دولت می‌تواند امید دوباره به مردم دهد چرا که مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی تصریح کرد: جا دارد از کلیه عوامل اجرایی برگزار کننده انتخابات تقدیر کنیم چرا که یک انتخابات سالم، پاک برگزار کردند و از آرای مردم صیانت کردند.

وی بیان داشت: برای خدمت به مردم آمدم و خود را درگیر برنامه‌های سیاسی و حزبی نخواهم کرد، معضلات سیاسی را کنار باید گذشت و اولویت اول و آخر نماینده باید خدمت به مردم باشد. 

این مسؤول گفت: مجلس یازدهم یک مجلس انقلابی است، مصالح مجلس باید مشکلات مردم باشد، منافع و معیشت  را با منافع حزبی و گروهی عوض نخواهیم کرد. 

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین،  قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بعد نظارتی مجلس وظیفه دارد برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی نظارت کنند، باید نظارت به شیوه درست و منطقی باشد و در مسیر درست حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مجلس باید نقش تعاملی با سایر دستگاه‌ها داشته باشد، با رفتارهای پرخاشگرانه هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد، باید مرزها مشخص باشد تا از منافع مردم دفاع کنیم.

وی افزود: کمبودهای شهرستان باید از طریق همه مسؤولان پیگیری و انجام شود، مشکلات شهرستان باید طبقه‌بندی شده باشد، همه مسؤولان در هر سطحی که هستند باید مشکلات مردم را رفع کنند، اگر مسؤولیت در جهت رفع مشکلات مردم قدم برندارند بی شک به آن‌ها خیانت کردند.

نوش آبادی گفت: مشکلات باید اولویت بندی شود، و با توجه به مشکلات اقتصادی باید پروژه‌های با درجه اهمیت بازگو شود.

وی بیان داشت: بزرگ‌ترین مشکل مردم دشت ورامین حوزه راه و حمل‌ونقل است، اگر این مشکلات رفع شود بی شک سرمایه‌گذار وارد شهرستان‌ها می‌شود ورود سرمایه‌گذار اشتغال و تولید را در بر خواهد داشت.

وی  گفت: باید جلوه فرهنگی شهرستان بازگو شود، مردم دشت ورامین در سال ۴۲ از مرجعیت خود دفاع کردند و در مسیر اعتقادات خود به شهادت رسیدند.

نوش آبادی در پایان گفت: رسانه‌ها با وجود کارهای فراوان نقش روشنگری دارند، رسانه‌ها نباید چهره فرهنگی منطقه را به خاطر مشکلات کوچک بزرگ نمایی کنند، به جای پرداختن به مشکلات حاشیه کوچک جنبه‌های فرهنگی و داشته‌های مهم شهرستان را بزرگ کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول