اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

احداث 15 واحد مسکونی برای نیازمندان پلدختر با کمک شرکت گاز

عصر دوشنبه با حضور جمعی از مسوولان چند واحد مسکونی برای نیازمندان پلدختری و با کمک شرکت گاز افتتاح بودند.

احداث 15 واحد مسکونی برای نیازمندان پلدختر با کمک شرکت گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، در مراسمی، واحدهای مسکونی سیل زدگان پلدختر، با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد. 

فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی گاز ایران در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر گفت: امروز سه واحد از 15 واحد اهدایی کارکنان این شرکت به سیل زدگان پلدختر اهدا شد. 

یدالله رحمانی به مشارکت کارکنان شرکت ملی گاز ایران اشاره کرد و اظهار داشت: کارکنان این شرکت و نیز شرکت‌های فرعی آن جهت کمک به مناطق سیل زده پلدختر کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری کردند.

وی افزود: قرارداد ساخت 15 واحد مسکونی بین حوزه بسیج شرکت گاز ایران و سپاه ناحیه پلدختر منعقد شد که طی این قرارداد خانواده‌هایی که بیشتر زیر پوشش کمیته امداد، بدون سرپرست و یا از خانواده شهدا هستند صاحب خانه می‌شوند.

فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی گاز ایران گفت: عملیات اجرایی این واحدها به دلیل شیوع ویروس کرونا با وقفه مواجه شد و با کم شدن شیب ابتلا به این ویروس تا کنون کار ساخت سه واحد مسکونی تکمیل و امروز تحویل این خانواده‌ها شد و تلاش برای تکمیل هر چه سریعتر مابقی واحدها ادامه دارد.

وی افزود: از این 15 واحد چهار واحد 70 درصد، 6 واحد 50 درصد دارای پیشرفت فیزیکی و سه واحد نیز در مرحله تخصیص زمین از سوی شهرداری پلدختر قراردارد که با تامین زمین عملیات اجرایی آنها با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

رحمانی یادآورشد: 450 میلیون تومان جمع آوری شده که از این میزان بیش از یک سوم آن در مرحله نخست به حساب پیمانکار واریز و مابقی نیز طبق مفاد قرارداد منعقده در مراحل نهایی پروژه واریز خواهد شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول