اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اتخاذ تدابیر جدید در «جاسک» برای مهار «کرونا»

فرماندار جاسک گفت: آژیر وضعیت قرمز کرونا در شهرستان جاسک به صدا درآمده و مردم باید مسائل بهداشتی و هشدارها را بیش از گذشته جدی بگیرند.

اتخاذ تدابیر جدید در «جاسک» برای مهار «کرونا»
به گزارش خبرگزاری فارس از جاسک، جلسه مشترک شورای تامین و ستاد مبارزه با کرونا به ریاست فرماندار جاسک برگزار شد.
 
محمد رادمهر در این جلسه اظهار کرد: آژیر وضعیت قرمز کرونا از سوی کادر بهداشت شهرستان به صدا درآمده و با تصمیم شورای تامین و ستاد مبارزه با کرونا شهرستان جاسک، از برگزاری کلیه تجمعات و مجالس عروسی‌ها وشرکت در مراسم عزاداری و هرگونه اجتماعات جلوگیری بعمل می‌آیدو افراد برگزار کننده به مرجع قضایی معرفی می‌شوند.
 
فرماندار جاسک افزود: محدودیت‌های تردد در سطح شهرستان اعمال می‌شود و بخشداران از طریق دهیاران  و پایگاههای بسیج وهلال احمر و نیروی انتظامی و دریابانی به مدت دو هفته روستاها را فرنطینه کنند.
 
وی همچنین عنوان کرد: شرکت‌ها و پروژه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه می‌دهند و در صورت عدم رعایت، فعالیت آنها تعطیل خواهد شد.
 
رادمهر با تأکید بر این که هرگونه تجمع و ازدحام در سطح بازار و معابر ممنوع است، تصریح کرد: همه صنوف مکلفند پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی را رعایت نموده و در صورت بی توجهی پلمپ می‌شوند.
 
رئیس شورای تأمین جاسک همچنین گفت: تیم‌های بازرسی بصورت شبانه روز و محسوس وغیر محسوس از واحدهای تولیدی و همه صنوف، روزانه بازرسی و در صورت مشاهده هرگونه تخلف سریعا نسبت به تعطیلی آن واحد اقدام خواهد شد.
 
فرماندار جاسک خاطر نشان کرد: مدیران و روسای دستگاههای اجرایی شهرستان که در اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا کوتاهی کنند، برخورد قانونی می‌شود و براساس تصمیمات این ستاد به مدت دوهفته  از برگزاری نماز جعمه و جماعت در مساجد خودداری می‌شود و همه پارکها و اقامتگاه‌ها تا اطلاع ثانویه بسته است.
 
رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان جاسک تاکید کرد: برای کنترل ویروس کرونا یک عزم همگانی بویژه همراهی مردم لازم است و اگر ویروس کرونا بخوبی کنترل نشود توسعه در کلیه روستاها پیدا کرده و کار را برهمه اهالی سخت می‌کند.
 
انتهای پیام/3264/ر
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول