اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

حفظ وحدت و پایبندی به آرمان‌های انقلاب ضرورت جامعه امروز نظام است/ انقلاب اسلامی نقطه آغاز خیزش تفکر اسلامی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ارزش های نظام اسلامی و انقلاب مردم ایران در جامعه امروز حفظ وحدت کلمه و پایبندی به آرمان های شهدا و اطاعت محض از رهبر عظیم الشان انقلاب است.

حفظ وحدت و پایبندی به آرمان‌های انقلاب ضرورت جامعه امروز نظام است/ انقلاب اسلامی نقطه آغاز خیزش تفکر اسلامی است

سیدمحمدعلی آل هاشم به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بخارایی، امانی، نیک نژاد و صفار هرندی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه آغاز خیزش تفکر اسلامی است  اظهار داشت: ماندگارترین شیوه ای که می تواند عزت و ابهت مسلمانان را متجلی سازد توجه به اصل وحدت و انسجام کشورهای اسلامی است.

امام جمعه تبریز با اشاره سابقه فعالیت مختلف حزب موتلفه اسلامی افزود: در چندین دوره فعالیت این جمعیت که نقطه آغازین آن به سال ۴۲ برمی گردد، با محوریت روحانیت مبارز عملکرد بسیار ارزشمندی برای حفظ اعتقادات مردم، ایجاد امید و نشاط در جامعه داشته است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این حزب گفت: این مجموعه گسترده ترین و با سابقه ترین جمعیت است که در ۳۰ استان کشور فعالیت های در خور توجهی دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه در همه اعصار راه و مسیر امام راحل دوام و قوام دارد تاکید کرد: رمز پیروزی ملت ما در برابر کفر جهانی حفظ وحدت بین نیروهای داخل نظام است که به برکت هدایت های امام راحل و امام حاضر دنیای استکبار در برابر این فرهنگ خوار و زبون شده است.

انتهای پیام/60027/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول