اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بانک اطلاعات سرمایه‌گذاری «قشم» ایجاد می‌شود

مدیر جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی منطقه آزاد قشم گفت: بخش عمده‌ای از موانع حضور سرمایه‌گذار آسیب‌شناسی شده و در همین راستا بانک اطلاعات سرمایه‌گذاری قشم ایجاد می‌شود.

بانک اطلاعات سرمایه‌گذاری «قشم» ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، ناصرالدین گرامی صبح امروز در دهمین نشست شورای هماهنگی اقدامات پساکرونا این منطقه آزاد اظهار داشت: بخش عمده‌ای از شرایط و موانع موجود برای حضور سرمایه‌گذار در منطقه آزاد قشم آسیب‌شناسی شده است.

وی افزود: از این رو باید بانک اطلاعات سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد قشم و بسته‌های سرمایه‌گذاری در کنار طرح‌های اولویت‌دار منطقه تهیه و تدوین شود.

مدیر جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی منطقه آزاد قشم تصریح کرد: فراهم‌آوردن بستری هوشمند برای سرعت بخشیدن و تسهیل مراحل سرمایه‌گذاری ضروت دارد.

گرامی ادامه داد: همچنین ارائه خدمات ویژه به سرمایه‌گذاران خاص از دیگر اقداماتی است که باید بر اساس آسیب‌شناسی انجام شده اجرایی شود.

وی اضافه کرد: رتبه‌بندی سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به حضور در قشم و پیش‌بینی تخفیفات ویژه برای سرمایه‌گذاران ارزی در دستور کار قرار دارد.

مدیر جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی منطقه آزاد قشم ابراز داشت: تولیدکنندگان محصولات دانش بنیان از جمله ظرفیت‌هایی هستند که می‌توانند مشوق سرمایه‌گذاران برای حضور در قشم باشند.

گرامی بیان کرد: ایجاد دروازه خوش‌ آمد گویی، برگزاری تورهای سرمایه‌گذاری و نیز تدوین بسته‌های سرمایه گذاری با در نظر گرفتن اولویت ها و نیازهای منطقه آزاد قشم از عوامل موثر در ایجاد جذابیت برای سرمایه‌گذاران است.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول