اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

کرایه هتل‌ها افزایش نمی‌یابد/ رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در هتل‌ها

رئیس جامعه‌ هتل‌داران کشور با تاکید بر اینکه مسافران نگران وضعیت بهداشتی هتل‌ها نباشند، گفت: کرایه هتل‌ها افزایش نمی‌یابد.

کرایه هتل‌ها افزایش نمی‌یابد/ رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در هتل‌ها

جمشید حمزه‌زاده رئیس جامعه‌ هتل‌داران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس،‌ درباره نرخ کرایه هتل‌ها اظهار داشت: در حال حاضر نرخ کرایه هتل‌ها افزایش نیافته و برنامه‌ای هم در این زمینه نداریم.

وی افزود: در سال گذشته نیز به دلیل کاهش تقاضای مردم برای استفاده از هتل نیز بسیاری از هتل‌داران کرایه هتل‌ها را افزایش نداده‌اند. در حال حاضر نیز بازار کشش افزایش قیمت را ندارد لذا برنامه‌ای در این زمینه در دستور کار نیست.

رئیس جامعه‌ هتل‌داران کشور ادامه داد: نه تنها نرخ کرایه هتل‌ها در حال حاضر افزایش نمی‌یابد بلکه بسیاری از هتل‌ها نیز اکنون تخفیف‌های 60 درصدی ارائه کرده‌اند ولی با این وجود حجم متقاضیان استفاده از هتل‌ها چندان افزایش نیافته است.

حمزه‌زاده گفت: سالانه در ابتدای پاییز افزایش نرخ کرایه هتل‌ها انجام می‌گیرد ولی طی یکی دو سال گذشته این موضوع چندان مورد توجه جامعه هتل‌داران نبوده است و امسال نیز باید وضعیت بازار و حجم مسافران را در این زمینه ارزیابی کرد.

وی با اشاره به اینکه در همه هتل‌ها به دلیل وضعیت کرونا در کشور پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل رعایت می‌شود، گفت:‌ مسافران قبل از ورود به هتل تب‌سنجی می‌شوند و همه سطوح در هتل ضدعفونی می‌شود همچنین همه کارکنان در هتل‌ها وضعیت سلامت آنها به صورت روزانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس جامعه‌ هتل‌داران کشور خاطرنشان کرد: بوفه‌ها در هتل‌ها نیز جمع‌آوری شده و ارائه غذا به صورت شخصی و پکیجی انجام می‌گیرد و حتی دیگر بوفه صبحانه نیز در هتل‌ها نداریم.

حمزه‌زاده از آمادگی 100درصدی هتل‌ها جهت پذیرش مسافرین خارجی خبر داد و گفت:‌ مسافران هیچ نگرانی در مورد وضعیت بهداشتی هتل‌ها نداشته باشند چرا که پروتکل‌ها به صورت کامل رعایت می‌شود.

وی بیان داشت: بیشترین مسافران خارجی و متقاضیان استفاده از هتل در استان‌های شیراز، اصفهان، یزد و تهران هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول