اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

پیوستن 1100 تهرانی به اپلیکیشن دوچرخه/ تجهیز پل‌های عابر پیاده به رمپ عبور دوچرخه

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران از تجهیز پل‌های عابر پیاده تهران به رمپ عبور دوچرخه خبر داد و گفت:‌طی 20 روز گذشته بیش از 1100 تهرانی به اپلیکیشن دوچرخه پیوسته‌اند.

پیوستن 1100 تهرانی به اپلیکیشن دوچرخه/ تجهیز پل‌های عابر پیاده به رمپ عبور دوچرخه

یعقوب آزاده‌دل مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره راه‌اندازی اپلیکیشن دوچرخه اظهار داشت:‌ حدود 20 روز از راه‌اندازی این اپلیکیشن می‌گذرد و خوشبختانه تا کنون بیش از 1100 کاربر در پایتخت به این اپلیکیشن پیوسته‌اند.

وی افزود:‌ استفاده از این اپلیکیشن دارای مزایایی برای دوچرخه‌سواران است چرا که علاوه بر ارائه وضعیت سلامت دوچرخه‌سوار به ازای تعداد رکاب‌ها، راهنمایی مسیر را برای دوچرخه‌سوار انجام می‌دهد همچنین شهرداری تهران به بهترین‌ دوچرخه‌سوران جوایزی را اهدا خواهد کرد.

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران گفت:‌بر اساس بررسی و رصد مسیر دوچرخه‌سوارانی که از اپلیکیشن دوچرخه استفاده می‌کنند می‌توانیم تسهیلاتی را برای دوچرخه‌سواران از جمله جانمایی پارکینگ داشته باشیم.

آزاده‌دل همچنین از مجهز شدن پل‌های عابر پیاده به رمپ عبور دوچرخه خبر داد و گفت:‌در حال حاضر حدود 20 پل عابر پیاده شهر تهران در حال تجهیز شدن به رمپ عبور دوچرخه هستند و به زودی این اقدام انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول