اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۸۸۰/ شهید میرآقا شاه‌محمدى: پشتیبان انقلاب باشید و ازآن دفاع کنید

شهید میرآقا شاه‌محمدى در وصیت‌نامه خود آورده است: خداوند نعمت بزرگى را خداوند به نام انقلاب اسلامی به ما عطا فرموده پس قدر بدانید و شکرگزار آن باشید و تا آخرین نفس از آن دفاع کرده و پشتیبان آن باشید.

۸۸۰/ شهید میرآقا شاه‌محمدى: پشتیبان انقلاب باشید و ازآن دفاع کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید میرآقا شاه‌محمدى:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر حسین علیه‌السلام، سالار شهیدان و یاران باوفایش. سلام بر زینب، قهرمان کربلاى حسین علیه‌السلام، سلام بر منجى عالم بشریت حضرت مهدى علیه‌السلام. درود بر رهبر عظیم الشان انقلاب و مرجع تقلید شیعیان جهان حضرت امام خمینى. درود بر همه مجاهدان راه حق و فضیلت و سلام بر تمام کسانى که در راه هدف اسلامى خود به نداى امامشان لبیک گفته و در جبهه و پشت جبهه از اسلام و انقلاب اسلامیشان و مملکت اسلامى دفاع می‌کنند.

پدر و مادرم شما هم افتخار کنید که خداوند چنین سعادتى نصیبتان کرده که در قیامت به عنوان پدر و مادر شهید شناخته مى‌شوید. از شما مى‌خواهم اگر خداوند شهادت را نصیبم کرد جلوی چشم منافقان و ضد انقلاب‌های بى‌تفاوت که از ناراحتى شما لذت مى‌برند گریه نکنید و اگر توانستید به عنوان جشن و شکرگزارى مجلسى تشکیل دهید.

پدر و مادر عزیزم؛ برادرانم را طورى پرورش دهید که فقط راه امامشان را طى کنند. از همه فامیل‌ها و تمام کسانى که بنده را مى‌شناسند تقاضا دارم که حلالم کنند.

در پایان تأکید می‌کنم که از امام خمینی که نایب بر حق امام زمان است پیروی کنید و از انقلاب اسلامی تا آخرین نفس دفاع کرده و پشتیبان آن باشید. بدانید خداوند نعمت بزرگى را خداوند به نام انقلاب اسلامی به ما عطا فرموده پس قدر بدانید و شکرگزار آن باشید.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول