اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

اختصاص بودجه 34 میلیون دلاری دولت استرالیا به فدراسیون‌های ورزشی

دولت استرالیا برای حمایت از ورزشکاران و مربیان خود بودجه 34 میلیون دلاری را اختصاص داده است.

اختصاص بودجه 34 میلیون دلاری دولت استرالیا به فدراسیون‌های ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس، دولت استرالیا از اختصاص 34.7 میلیون دلار به رشته‌های برگزیده که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار داشتند خبر داد و حمایت خود را از برای بالا بردن سطح ورزشکاران و آمادگی آنها برای مسابقات اعلام کرد.

این بودجه توسط سناتور ریچارد کولبک وزیر ورزش و جوانان استرالیا پیشنهاد شد که مدعی است این پشتیبانی به "پیشرو بودن" این کشور در جهان کمک می‌کند.

کولبک در این باره اظهار داشت: بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو قرار است در سال 2021 برگزار شود که به خاطر شیوع ویروس کرونا یکی از اولویت‌های فدراسیون‌های بین‌المللی است. ورزشکاران استرالیایی باید الهام بخش نسل بعدی باشند.

وی افزود: این بودجه ورزشکاران و مربیان المپیک و پارالمپیک ما را برای بازی‌های توکیو، 2022 پکن و بازی‌های کشورهای مشترک‌المنافع حمایت خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان استرالیا خاطرنشان کرد: انستیتوی ورزش استرالیا کمک‌های مالی خوبی را به سازمان‌های ملی ورزش کشور ما توزیع می‌کند که ورزشکاران خود را شناسایی، آموزش و توسعه می‌دهند.

وی با اشاره به تاثیر کرونا در فدراسیون‌های ورزشی، عنوان کرد: دولت از این موضوع آگاه است که بسیاری از فدراسیون‌ها مجبور شدند به دلیل شیوع ویروس ساعات کاری خود را کاهش دهند. بدون این سرمایه‌گذاری عملکرد مربیان و ورزشکاران با خطر روبه‌رو می‌شود و آنها با آینده‌ای نامعلوم روبه‌رو خواهند شد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول