اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی الزامی شد+ سند

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: از تاریخ 25 خرداد ماه امسال اجرای طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی مودی در تمامی ادارات الزامی شد.

ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی الزامی شد+ سند

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امید علی پارسا رئیس کل سازمان امورمالیاتی کشور از ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی به منظور تسهیل شرایط برای مودیان و برقراری خدمات غیرحضوری خبر داد.

در این نامه آمده است: همانگونه که اطلاع دارید، طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی پس از اجرای آزمایشی در ادارات کل امور مالیاتی استان قم و غرب استان تهران، به صورت گام به گام ابتدا در استان های سمنان و لرستان و پس از تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ در سطح ادارات کل امور مالیاتی شهر و استان تهران پیاده سازی شده است، با عنایت به نامه شماره ۱۸۲۰۳ مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ سرپرست محترم نهاد ریاست جمهوری موضوع تسریع در الکترونیکی سازی بخشی از خدمات سازمان امور مالیاتی کشور و نظر به ضرورت تسهیل فاصله گذاری اجتماعی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، مقرر گردید، طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی در گام نهایی از تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ در تمامی ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور به اجرا در آید.

بر این اساس، از تاریخ فوق الذکر برای تمام مؤدیان، حساب کاربری ایجاد و برای متقاضیان استفاده از خدمات ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی"، اوراق تشخیص و قطعی مالیات بر عملکرد و ارزش افزوده آنان به محض صدور در این حساب کاربری، بارگذاری می شود با عنایت به شرح فوق، مقتضی است ادارات کل امور مالیاتی با در نظر گرفتن مراتب ذیل، اقدامات لازم جهت اجرای این طرح را به عمل آورند.

در صورت نیاز، نمایندگان ادارات کل امور مالیاتی می توانند جهت طرح سوالات و دریافت راهنمایی های تکمیلی در خصوص ترتیبات اجرایی ابلاغ الکترونیکی از طریق شماره تلفن ۳۹۹۱۳۴۱۹ با دفتر امور مودیان و خدمات مالیاتی معاونت درآمدهای مالیاتی تماس حاصل نمایند.

به گزارش فارس، ابلاغ الکترونیکی اوراق و پس از آن مراحل تشخیص و رسیدگی، مواجهه رو در روی ممیز مالیاتی و مودی را به حداقل میرساند که در راستای شفافیت و کاهش فساد احتمالی کاربرد دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول