اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

دچکو: افتخار می‌کنم جایگزین رزنده شده‌ام/ علاقه چندانی به فوتبال ندارم

پاسور آرژانتینی تیم والیبال لوبه گفت: افتخار می‌کنم که توانستم جایگزین بازیکنی همچون رزنده شوم.

دچکو: افتخار می‌کنم جایگزین رزنده شده‌ام/ علاقه چندانی به فوتبال ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس، با جدایی برونو رزنده، پاسور تیم ملی والیبال برزیل از لوبه، مسئولان این تیم جای خالی وی را با حضور لوسیانو دچکوی آرژانتینی پر کردند.

وی در نخستین روزهای حضورش در لوبه درمورد انتخاب این تیم اظهار داشت: من قبلاً هم به این شهر سفر کرده بودم و با افرادی زیادی در اینجا ملاقات کرده‌ام. حس بسیار خوبی گرفتم و حالا هم برای یک تجربه جدید آماده هستم. 

وی درخصو جدایی از پروجا عنوان کرد: به هر حال من 6 سال در پروجا حضور داشتم و جدایی از این تیم برایم سخت بود. مدیون پروجا هستم، اما بالاخره زمان تغییر فرا رسید. وقتی مسئولان لوبه به من پیشنهاد دادند با رضایت کامل آن را پذیرفتم و حالا افتخار می‌کنم که جایگزین رزنده هستم.

پاسور آرژانتینی تیم والیبال لوبه با بیان اینکه می‌خواهم این شهر را به خانه موقتم تبدیل کنم، خاطرنشان کرد: دلم می‌خواهد هرچه زودتر مسابقات شروع شود و بتوانم با هواداران روبرو شوم. بازیکنان بزرگی در لوبه حضور دارند و این موضوع یکی از انگیزه‌های من برای عقد قرارداد با لوبه بود.

دچکو درخصوص تعطیلی رقابت‌‌های ملی، گفت: در سال‌های گذشته اینقدر کم فعالیت نبودیم، اما اتفاقاتی که رخ داد از طرفی برای برخی بازیکنان مفید بود، چون توانستیم به خوبی استراحت کنیم.

 وی ادامه داد: چندان علاقمند به فوتبال نیستم و بیشتر رشته‌هایی همچون تنیس و بسکتبال تماشا می‌کنم. از کودکی هر دو رشته بسکتبال و والیبال را دنبال و در نهایت والیبال را انتخاب کردم.

پاسور جدید تیم والیبال لوبه در پاسخ به این سوال که اهدافش از حضور در این تیم چیست، تصریح کرد: من نتوانستم با پروجا به جام باشگاه‌های جهان بروم، اما امیدوارم بتوانم با لوبه به این جایگاه دست پیدا کنم. باید در هر مسابقه برای رسیدن به پیروزی بجنگیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول