اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار پاکپور: مرزبانی ناجا و نیروی زمینی سپاه با هرگونه ناامنی در مرزها مقابله خواهند کرد

فرمانده نیروی زمینی سپاه، مرزبانی نیروی انتظامی را مؤثرترین مؤلفه در تأمین امنیت مرز‌های کشور برشمرد و گفت: مرزبانی نیروی انتظامی و نیروی زمینی سپاه پاسداران، دوشادوش یکدیگر با هرگونه ناامنی در مرز‌های کشور مقابله خواهند کرد.

سردار پاکپور: مرزبانی ناجا و نیروی زمینی سپاه با هرگونه ناامنی در مرزها مقابله خواهند کرد

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، در پی انتصاب سردار «احمدعلی گودرزی» به‌عنوان فرمانده مرزبانی ناجا، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپورفرمانده نیروی زمینی سپاه در رأس هیئتی، با فرمانده مرزبانی ناجا دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در این دیدار با تبریک انتصاب سردار گودرزی به فرماندهی مرزبانی ناجا، گفت: به برکت وجود نیرو‌های مسلح مقتدر و ولایی ایران اسلامی، امنیت پایدار در سراسر کشور با حضور جوانان مؤمن و انقلابی برقرار است.

سردار پاکپور در ادامه مرزبانان را اولین سنگر دفاعی نظام در مرز‌ها دانست و افزود: مرزبانی نیروی انتظامی مؤثرترین مؤلفه در تأمین امنیت مرز‌های کشور است و بحمدالله مرزبانان در ایفاء وظایف دفاعی خود خوش درخشیدند.

وی بر امنیت مرز‌های کشور تأکید و عنوان کرد: مرزبانی نیروی انتظامی علاوه بر مقابله مستمر و مؤثر با اشرار و سوداگران مرگ، زمینه زندگی آرام توأم با آرامش را برای مرزنشینان در مرز‌های کشور فراهم کرده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با آرزوی موفقیت برای سردار گودرزی در سنگر مرزبانی، خاطرنشان کرد: مرزبانی نیروی انتظامی و نیروی زمینی سپاه پاسداران، دوشادوش یکدیگر با هرگونه ناامنی در مرز‌های کشور مقابله خواهند کرد.

در پایان این دیدار، فرماندهان مرزبانی نیروی انتظامی و نیروی زمینی سپاه پاسداران بر آموزش‌های عملیاتی مرزبانان، ایجاد بستر‌های مناسب برای احداث منازل مسکونی سازمانی و تعامل و همکاری مرزبانی و نیروی زمینی برای مقابله با اقدامات ضد امنیتی در نوار مرزی کشور تأکید کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول