اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

سازمان مالیاتی موظف به ارسال اطلاعات به وزارت راه برای ایجاد سامانه ملی املاک شد

براساس مصوبه هیات وزیران، سازمان امور مالیاتی موظف شد اطلاعات مودیان را برای ایجاد سامانه ملی املاک در اختیار وزارت راه قرار دهد.

سازمان مالیاتی موظف به ارسال اطلاعات به وزارت راه برای ایجاد سامانه ملی املاک شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با ابلاغ مصوبه هیات وزیران اعلام کرد: سازمان امور مالیاتی موظف است اطلاعات هویتی عملکردی مودیان مالیاتی را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهد.

در این نامه مورخ ۲۶ خرداد ماه آمده است:‌ هیئت وزیران در جلسه ۱۳۹۹/۳/۲۱ به پیشنهاد شماره ۱۳۲۷۶۷/۱۰۰/۰۲ مورخ ۱۳۹۸/۹/۱۱ وزارت راه و شهرسازی و به استناد تبصره (۴) ماده (۱۶۹) مکرر قانون مالیاتهای مستقیم - مصوب ۱۳۶۶ – و اصلاحات بعدی آن تصویب کرد: سازمان امور مالیاتی کشور موظف است اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد سامانه ملی املاک و اسکان کشور را با رعایت طبقه بندی مربوط از اطلاعات موجود در پایگاه اطلاعات هویتی عملکردی و دارایی مودیان مالیاتی موضوع ماده (۱۶۹) مکرر قانون مالیاتهای مستقیم - مصوب ۱۳۶۶ - و اصلاحات بعدی آن در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهد.

به گزارش فارس در تبصره 4 ماده 169 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم آمده است: دستگاه‌های اجرایی که مطابق قانون نیاز به این اطلاعات دارند، مجازند با تصویب هیات وزیران و حفظ طبقه بندی مربوط از اطلاعات موجود در پایگاه‌ اطلاعات موضوع ماده در حد نیاز استفاده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول