اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

راه اندازی دوربین‌های «تب‌سنج حرارتی» در فرودگاه بندرعباس+عکس

با حضور فرماندار بندرعباس از دوربین‌های تب‌سنج حرارتی در فرودگاه بندرعباس بهره برداری شد.

راه اندازی دوربین‌های «تب‌سنج حرارتی» در فرودگاه بندرعباس+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عزیراله کناری در مراسم بهره برداری از دو دستگاه تب سنج حرارتی در درب‌های ورودی و خروجی فرودگاه بندرعباس با قدردانی از مسؤولان فرودگاه جهت راه اندازی این دستگاه‌های تب سنج گفت: این دستگاه‌ها برای کنترل حرارت بدن و تب مسافران ورودی و خروجی بندرعباس نصب شده است.

وی افزود: با نصب این دستگاه‌های تب سنجی حرارتی، بر خلاف گذشته که به‌صورت دستی تب‌سنجی انجام می‌شود؛ از توقف و تجمع مسافران جلوگیری شده و میزان فاصله گذاری اجتماعی را نیز می توان بیشتر رعایت کرد. 

فرماندار بندرعباس تصریح کرد: با راه اندازی این دستگاه تب سنج حرارتی، مسافرانی که علائم بیماری کرونا را دارند، شناسایی شده و تحت درمان قرار می گیرند واز ابتلای سایر مسافران و شهروندانی جلوگیری می شود.

وی اظهار داشت: در واقع میزان کنترل مسافران ورودی و خروجی از بندرعباس افزایش و نیازی به تست و تب سنجی دستی نیست و به سیستم بهداشت و درمان استان و شهرستان در شناسایی بیماران کمک می شود.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول