اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

عزم فرمانده قرارگاه خاتم برای توسعه چهارمحال و بختیاری

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا برای ورود به طرح‌های ریلی، جاده‌ای، کشاورزی، بیمارستان‌سازی و ... در چهارمحال و بختیاری اعلام آمادگی کرد.

عزم فرمانده قرارگاه خاتم برای توسعه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد سعید محمد پیش از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به ظرفیت‌های عملیاتی قرارگاه خاتم الانبیا، گفت: بنده بیشتر تمایل دارم کار به صورت عملیاتی پیش برود نه اینکه شعارگونه فقط در جلسات مطرح کنیم.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا با اشاره به برخی از محدودیت‌های قرارگاه خاتم، توضیح داد: برای مثال بر اساس قانون قرارگاه اجازه ورود به پروژه‌های زیر 150 میلیارد تومان را ندارد و این کار برای ما کمی سخت می‌کند.

آمادگی قرارگاه خاتم برای اجرای خط ریلی راه آهن شهرکرد- اصفهان

وی با اشاره به ظرفیت‌های فعلی قرارگاه خاتم الانبیا، بیان کرد: در بحث ریلی و اتصال شهرکرد به خط ریلی کشور از طریق اصفهان، قطعه دوم تکمیل شده و لازم است قطعات اول و سوم هم تکمیل شود؛ بعد از تکمیل این قطعات، روسازی و ریل‌گذاری از سمت استان اصفهان با سرعت بالایی انجام خواهد شد و ما آماده‌ایم موضوع ریل‌گذاری را تقبل کنیم.

تکمیل آزادراه‌های جنوبی تهران، حرم تا حرم و بروجرد خرم آباد در سال جاری

محمد با اشاره به پروژه آزادراه شهرکرد ناغان، گفت: این پروژه در بودجه ردیف دارد و آماده‌ایم اگر نظر وزارت راه روی این پروژه مثبت باشد برای انجام طرح ورود کنیم و با توجه به اینکه در سال جاری آزادراه کنارگذر جنوبی تهران، آزاد راه اراک خرم آباد حدفاصل بروجرد تا خرم آباد و بخشی از آزادراه حرم تا حرم تکمیل می‌شود و ظرفیت جاده‌سازی قرارگاه آزاد می‌شود فرصت خوبی برای ورود به این استان داریم.

19 هزار تخت بیمارستانی توسط قرارگاه خاتم در دست احداث است

وی با اشاره به تفاهم‌نامه بین قرارگاه خاتم و وزارت بهداشت، تشریح کرد: یک تفاهم نامه‌ای در سال‌های قبل ایجاد شده و قرارگاه موظف شده 19 هزار تخت بیمارستانی در کشور ایجاد کند و اکنون در بسیاری از استان‌ها این پروژه درحال اجراست.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا در خصوص تمایل ورود به موضوعات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: در خصوص طرح‌هایی که مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بیان کردند، تمایل داریم کمک کنیم و آماده‌ایم همین امروز یک جلسه‌ای با معاونین مربوطه در قرارگاه برگزار شود و جزییات مطرح شود.

وی در خصوص عملکرد قرارگاه در موضوعات کشاورزی، توضیح داد: در تفاهم‌نامه‌ای قرارگاه تقبل کرده 500 هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی را شناسایی کنیم و درختکاری انجام دهیم، اگر توجیح اقتصادی وجود داشته باشد آماده‌ایم سرمایه‌گذار وارد کنیم و طرح‌های کشاورزی در استان را توسعه دهیم و در قالب تعاونی‌های کشاورزی به خود مردم بازگردانیم.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول