اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

خط انتقال ماملو به پیشوا در ایستگاه پایانی/ پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی پروژه

فرماندار پیشوا گفت: در حال حاضر پروژه با پیشرفت ۹۳ درصد مراحل پایانی را سپری می‌کند که امیدوارم در چند هفته آینده و در آستانه میلاد ولی نعمت ایرانیان حضرت امام رضا(ع) شاهد آئین بهره برداری از این پروژه و رسیدن آب ماملو به پیشوا باشیم.

خط انتقال ماملو به پیشوا در ایستگاه پایانی/ پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی پروژه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی ظهر امروز در حاشیه بازدید از خط انتقال سد ماملو در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  طی دو سال گذشته کمبود آب و همچنین نوسانات برق، موجب قطعی‌های مکرر آب در فصل تابستان شد و مشکلاتی را برای مردم پیشوا ایجاد کرد.

وی افزود: از سال گذشته با دستور معاون اول ریاست جمهوری تامین آب شرب پایدار پیشوا از محل سد ماملو در دستور کار مجموعه های اداری شهرستان و استان قرار گرفت.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: با همت مجموعه آبفای استان و جنوبشرق عملیات اجرایی پروژه به طول ۱۰ کیلومتر از دیماه سال ۹۸ با حضور استاندار آغاز شد.

وی افزود: اجرای پروژه خط انتقال ماملو به پیشوا با قوت شروع شد و روند مطلوبی داشت ولی به‌دلیل شیوع کرونا محدودیت‌هایی ایجاد و کار با تاخیر حدودا ۵۰ روزه مواجه گردید.

وی بیان داشت: در حال حاضر پروژه با پیشرفت ۹۳ درصد مراحل پایانی را سپری می‌کند که امیدوارم در چند هفته آینده و در آستانه میلاد ولی نعمت ایرانیان حضرت امام رضا(ع) شاهد آئین بهره برداری از این پروژه و رسیدن آب ماملو به پیشوا باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول