اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

معرفی فرصت‌های شغلی به دانش‌آموختگان دانشگاه تهران

اداره دانش‌آموختگان دانشگاه تهران در خصوص معرفی فرصت‌های شغلی به دانش‌آموختگان و دانشجویان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

معرفی فرصت‌های شغلی به دانش‌آموختگان دانشگاه تهران

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تهران، اداره دانش‌آموختگان این دانشگاه در خصوص معرفی فرصت‌های شغلی به دانش‌آموختگان و دانشجویان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده:

دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه تهران برای اطلاع از جدیدترین موقعیت‌های شغلی معرفی شده به اداره دانش‌آموختگان دانشگاه تهران، می‌توانند با مراجعه به صفحه معرفی موقعیت‌های شغلی و جستجوی فرصت‌های شغلی با توجه به مقطع، رشته تحصیلی، مهارت‌ها و علایق فردی خود مناسب‌ترین موارد را انتخاب کنند.

صاحبان مشاغل، کارآفرینان و مسئولان بخش دولتی برای تأمین نیروی انسانی خود از میان دانش‌آموختگان و دانشجویان نخبه دانشگاه تهران در زمینه‌های مختلف کسب و کار می‌توانند با مراجعه به تارنمای اداره دانش‌آموختگان دانشگاه تهران به آدرس alumni.ut.ac.ir و تکمیل فرم معرفی فرصت شغلی از ظرفیت‌های این دانشگاه در جهت بهبود وضعیت کسب و کار خود استفاده کنند.

پس از تکمیل فرم در صورت موفق بودن ارسال اطلاعات، یک کد پیگیری به آگهی مورد نظر اختصاص داده خواهد شد که در مراحل بعدی شخص ارسال کننده آگهی می‌تواند با استفاده از این کد از وضعیت آگهی خود مطلع شود. اداره دانش‌آموختگان دانشگاه تهران پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده در تارنما، آگهی‌های اشتغال منتخب را به طور مقتضی به دانش‌آموختگان اطلاع رسانی خواهد کرد. استفاده از این خدمات در حال حاضر به صورت رایگان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول