اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

5 شهر گلستان در وضعیت قرمز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر شرایط شیوع ویروس کرونا در شهرهای گنبدکاووس، آق‌قلا، بندرترکمن، مراوه‌تپه و بندرگز در وضعیت قرمز قرار دارد، شهرهای کردکوی و گمیشان سفید هستند و سایر شهرها در وضعیت زرد قرار دارد.

5 شهر گلستان در وضعیت قرمز

عبدالرضا فاضل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، در خصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان گلستان اظهار کرد: متاسفانه عدم رعایت نکات بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و افزایش دید و بازدیدها و شرکت در مراسم‌ها و اجرای صله‌رحم در شهرهای مختلف استان و عدم استفاده از ماسک در محافل و مجامع عمومی باعث افزایش بیماران مبتلا به ویروس کرونا شده است.

* در صورتی که تعداد بستری‌های ناشی از بیماری کویید19 در بیمارستان‌های استان طی دو هفته به عدد 850 برسد کل استان قرمز می‌شود/ کردکوی و گمیشان شهرهای سفید گلستان

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط شیوع ویروس کرونا در شهرهای گنبدکاووس، آققلا، بندرترکمن، مراوه‌تپه و بندرگز در وضعیت قرمز قرار دارد، شهرهای کردکوی و گمیشان سفید هستند و سایر شهرها در وضعیت زرد قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: در صورتی که تعداد بستری‌های ناشی از بیماری کویید19 در بیمارستان‌های استان طی دو هفته به عدد 850 برسد کل استان قرمز خواهد شد که در حال حاضر تعداد بستری‌های ما به عدد 465 رسیده است.

فاضل بیان کرد: متاسفانه مردم موضوع را عادی شده تصور می‌کنند که به هیچ عنوان اینگونه نیست و باید دقت کنیم که شیوع این ویروس همچنان ادامه دارد و باید تلاش کنیم با رعایت نکات بهداشتی شرایط را به گونه‌ای پیش نبریم که دوباره مجبور به ایجاد محدودیت‌ها شویم.

وی در پایان بیان کرد: مردم عزیز دقت کنند این ویروس تغییر رفتار داده و ممکن است حتی فرد متوجه آلوده شدن نشود بنابراین باید همه ما تمامی پروتکل‌های بهداشتی را با دقت و حساسیت رعایت کنیم.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول