اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

افزایش درخواست مزیت‌های بیکاری در انگلیس به بیش از نیم میلیون

درخواست دریافت مزیت‌های بیکاری در انگلیس در ماه می (ماه گذشته میلادی) تا 529 هزار نفر بالا رفت و مجموع این درخواست ها به 2.8 میلیون نفر رسید.

افزایش درخواست مزیت‌های بیکاری در انگلیس به بیش از نیم میلیون

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس به نقل از اسپوتنیک، به دنبال دو ماه قرنطینه که انتظار می‌رفت خسارت سنگینی بر استخدام شهروندان انگلیسی داشته باشد، دولت این کشور را بر آن داشت تا یک طرح مرخصی همه گیر و همچنین یک برنامه حمایتی ویژه مشاغل خویش فرما اجرا کند و و پرداخت دستمزدها تا اکتبر 2020 پوشش دهد.

اداره آمار ملی انگلیس اعلام کرد درخواست برای مزیت‌های بیکاری در انگلیس در ماه گذشته تا 529 هزار نفر بالا رفت و مجموع این درخواست ها به 2.8 میلیون نفر رسید. این اداره اعلام کرد رقم ماه آوریل مورد بررسی مجدد قرار گرفت و به بیش از یک میلیون نفر افزایش یافت.

این ارقام در اوج اجرای اقدامات قرنطینه ثبت شده است. اقدامات محدودیت زا در انگلیس از 23 ماه مارس به منظور کاهش شیوع کرونا آغاز شد.

اداره آمار ملی انگلیس اعلام کرد نرخ بیکاری در 3 ماهه منتهی به آوریل در رقم 3.9 درصد در نوسان بود زمانی‌که رقم ماه آوریل به تنهایی 429 هزار مورد افزایش یافت.

آمارهای هفته گذشته نشان داد اقتصاد این کشور در ماه آوریل یک پنجم کوچک شده است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول