اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تلاش برای بهبود وضعیت ارتباطاتی روستاهای «بشاگرد»

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: مسؤولان ارتباطات و مخابرات هرمزگان همه توان خود را معطوف به بهبود وضعیت ارتباطی در روستاهای سراسر استان بخصوص بشاگرد کنند.

تلاش برای بهبود وضعیت ارتباطاتی روستاهای «بشاگرد»

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در دومین نشست رسیدگی به مسائل توسعه شبکه ارتباطی و فناوری شهرستان بشاگرد عنوان کرد: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده مشکل اینترنت در روستاهای پر جمعیت شهرستان بشاگرد با تقویت ایستگاه‌های مخابراتی موجود در شهرستان برطرف و روستاهای کم‌جمیعت نیز به تدریج با ایجاد زیرساخت‌های لازم شاهد پوشش مناسب اینترنت خواهند بود.

 وی ادامه داد: در روستاهای بالای ۲۰ خانوار درشهرستان بشاگرد  امکانات تلفن همراه و ثابت خانگی ایجاد شده است.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه توسعه بشاگرد یکی از اولویت مهم استاندارهرمزگان است  افزود : در تلاش هستیم که زیرساخت های مناسب برای رفع مشکل اینترنت در  مناطق روستایی زیر 20 خانوار را در استان ایجاد کنیم تا بتوانیم مشکلات ارتباطی را رفع و بستر مناسب برای ارائه خدمات نوین ارتباطی را فراهم کنیم.

شیبانی  با تاکید بر حق استفاده تمامی دانش‌آموزان مناطق محروم از آموزش مجازی تصریح کرد: با جانمایی و نصب آنتن جدید تقویتی در روستاهای بشاگرد ، مشکل دانش آموزان روستایی که برای ادامه تحصیل به فضای مجازی دسترسی ندارند حل خواهد شد.

به گزارش فارس، جلسه بررسی مشکلات زیر ساختی و ارتباطاتی شهرستان بشاگرد  بصورت ماهانه برگزار خواهد شد و برای رسیدن شهرستان بشاگرد به شرایط مطلوب گزارشات بررسی می‌شود.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول