اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

قهرمانی رفت، پارسا مهر آمد!/ وقتی رسانه ها نامحرم می شوند

مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش بناب با حضور جمعی از کارکنان این اداره بصورت داخلی و البته بدون حضور مسئولان و مدیران شهرستان، اعضای شورای آموزش و پرورش و خبرنگاران رسانه ها برگزار شد.

قهرمانی رفت، پارسا مهر آمد!/ وقتی رسانه ها نامحرم می شوند

خبرگزاری فارس- جاوید بنابیان:  در این مراسم به اصطلاح رسمی صرفاً عاشور اکرمی معاون آموزش متوسطه سازمان آموزش و پرورش آذربایجان شرقی حضور داشته و در این آیین از خدمات 30 ماهه محمود قهرمانی در رأس مدیریت آموزش و پرورش بناب تقدیر بعمل آمد و حسین پارسامهر به عنوان مدیر جدید این اداره منصوب و معرفی شده است.

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش شهرستان بناب با این کیفیت و شیوه از چند جهت قابل تأمل است. بدون تردید آموزش و پرورش بناب با وجود قریب به 2 هزار نفر فرهنگی و اشتغال به تحصیل حدود 27 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی یکی از مهم ترین مراکز تعلیم و تربیت آینده سازان این مرز و بوم محسوب و ضرورت دارد انجام هرگونه تغییاتی در بدنه این مجموعه عریض و طویل بسیار حساب شده و دقیق صورت گیرد.

شاید چنین طرح شود که بخاطر رعایت پروتکل های بهداشتی تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش با این شیوه برگزار شد ولی پیش از این نیز در آموزش و پرورش شهرستان بناب مراسم تودیع و معارفه با این سبک و سیاق انجام شده بود که شاید این شیوه از تودیع و معارفه در این اداره مرسوم است.

با عنایت به اینکه مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش بناب خود از اهل رسانه است، امیدواریم بعد از این با افزایش تعامل بین مجموعه آموزش و پرورش و رسانه های جمعی و دعوت از آن ها در جلسات شورای آموزش و پرورش و جلسات و مراسمات دیگر در معرفی استعدادها و اقدامات صورت گرفته از سوی این اداره نزد مردم گام های اساسی را بردارند.

گفتنی است، حسین پارسامهر سابقه معاونت اسبق پشتیبانی و توسعه منابع انسانی مدیریت آموزش و پرورش بناب را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/60004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول