اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مسکو: گفت‌‌وگو با ایران و ترکیه در چارچوب روند آستانه را ادامه می‌دهیم

نماینده روسیه در سازمان ملل متحد گفته این کشور همکاری با طرف‌های ایرانی و ترکیه‌ای در چارچوب روند آستانه را ادامه می‌دهد.

مسکو: گفت‌‌وگو با ایران و ترکیه در چارچوب روند آستانه را ادامه می‌دهیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک دیپلمات روسیه سه شنبه شب به وقت تهران از تداوم همکاری با ایران و ترکیه در قالب مذاکرات آستانه خبر داد.

«واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل متحد در توییتی در این زمینه نوشت: «روسیه به پیشبرد گفت‌‌وگو با طرف‌های سوری و همکاری با  ترکیه و ایران در چارچوب مذاکرات در چارچوب آستانه ادامه می‌دهد. در عین حال یادآوری می‌کنیم که این یک روند متعلق به سوریه و تحت هدایت این کشور است و باید از دخالت‌های خارجی در این زمینه جلوگیری کرد.»

 وزارت خارجه ترکیه چندی قبل اعلام کرد که نشست سه کشور ترکیه، ایران و روسیه در مورد سوریه در سطح رؤسای جمهور، به صورت ویدیو کنفرانس برگزار خواهد شد. سه کشور مذکور از ژانویه سال ۲۰۱۷ به منظور کشاندن طرف‌های درگیر در سوریه به میز گفت‌وگو، سلسله نشست‌هایی تحت عنوان گفغت‌وگوهای آستانه در مورد سوریه راه انداختند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول