اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

هشدار یک بازیکن ایرانی در آذربایجان: برخی بازیکنان زندگی خود را برای بازی در لیگ‌های سطح پایین از دست دادند!

فوتسالیست ایرانی شاغل در لیگ آذربایجان گفت: برخی ایرانیان به واسطه دلال‌ها زندگی خود را برای بازی کردن در لیگ های سطح پایین از دست داده‌اند.

هشدار یک بازیکن ایرانی در آذربایجان: برخی بازیکنان زندگی خود را برای بازی در لیگ‌های سطح پایین از دست دادند!

وحید انصاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در رابطه با لیگ کشور آذربایجان اظهار داشت : لیگ آذربایجان جزو لیگ های اروپا محسوب می‌شود و همین موضوع باعث شده طی سالیان گذشته بازیکنان خوبی از ایران در این لیگ به میدان بروند. در لیگ فوتسال آذربایجان چند تیم بسیار خوب حضور دارند که از بازیکنان ایرانی نیز بهره می  برند.

وی ادامه داد: جمهوری آذربایجان برای تقویت تیم ملی خود نیز از چند بازیکن ایرانی استفاده می‌کند تا در مسابقات ملی عملکرد بهتری داشته باشد، تمام این بازیکنان با تلاش و کوشش به چنین جایگاهی رسیده‌‌اند اما متاسفانه عده‌ای از جوانان به واسطه دلال ها و با پرداخت مبالغی برای حضور در یک تیم به آذربایجان آمده‌‌‌اند که کلاه سرشان رفته است. من توصیه می‌کنم مراقب دلال‌‌‌های فوتسال باشند.

بازیکن ایرانی شاغل در لیگ آذربایجان افزود: در آذربایجان دو لیگ وجود دارد که در یکی بازیکنان لژیونر اجازه فعالیت دارند و در لیگ دیگر فعالیت لژیونر ممنوع است.در یکی از دو لیگ  آذربایجان که بازیکنان لژیونر در آن حضور دارند برخی از ایرانی‌‌‌ها میلیون‌ها تومان هزینه کردند تا به میدان بروند. این کار اشتباهی است چون این بازیکنان هیچ جایی دیده نمی‌شوند و پیشرفتی هم برایشان وجود ندارد. برخی از بازیکنان زندگی خود را برای بازی کردن در این لیگ‌های سطح پایین از دست داده‌اند و سر آن ها کلاه رفته است، این لیگ‌‌ها سطح بسیار پایینی دارند و با لیگ برتر آذربایجان بسیار تفاوت دارد و قابل قیاس نیست.

انصاری تصریح کرد: باشگاه‌های سطح بالای جمهوری آذربایجان برای جذب بازیکن مستقیم با استفاده از مدیر برنامه‌های رسمی اقدام می‌کنند و کسی با پول نمی‌تواند در لیگ برتر بازی کند، امیدوارم بازیکنان جوان با تصمیم اشتباه، زندگی خود را نابود نکنند و با تلاش به دنبال موفقیت باشند. مسئولین کشور آذربایجان بدنبال این هستند که افرادی که از بازیکنان پولی دریافت می‌کنند را دیپورت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول