اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

از سرگیری پروازهای بین المللی ترکمنستان یک ماه دیگر به تعویق افتاد

شرکت ملی هواپیمایی ترکمنستان از سرگیری پروازهای بین المللی را به دلیل ادامه شیوع ویروس کرونا تا یک ماه دیگر به تعویق انداخت.

از سرگیری پروازهای بین المللی ترکمنستان یک ماه دیگر به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، شرکت ملی هواپیمایی ترکمنستان به دلیل  ادامه شیوع کرونا اعلام کرد که پروازهای بین المللی از 20 ژوئیه از سر گرفته خواهد شد.

قبلا این هواپیمایی از تصمیم خود برای از سرگیری پروازهای بین المللی از 20 ژوئن خبر داده بود.

در اواخر ماه ژانویه شرکت ملی هواپیمایی ترکمنستان بنابر شیوع ویروس کرونا در چین و سایر مناطق جهان، در ابتدا پروازهای خود به «پکن» و «بانکوک» و سپس به همه مسیرهای بین المللی را قطع کرد.

در ماه می این شرکت از تصمیم خود در رابطه به از سرگیری پروازهای بین المللی از 20 ژوئن خبر داد و همچنین اقدام به فروش بلیت برای برخی از پروازها کرد.

در اطلاعیه شرکت ملی هواپیمایی ترکمنستان آمده است، مسافرانی که اقدام به تهیه بلیت کرده‌اند، می توانند درخواست بازپرداخت کنند یا منتظر از سرگیری پروازها بمانند.

شرکت ملی هواپیمایی ترکمنستان پروازهای بین المللی در مسیرهای مختلف و از جمله پکن، بانکوک، دهلی، دبی، استانبول، فرانکفورت، بیرمنگام، کازان، سن پترزبورگ، مسکو و غیره انجام می‌دهد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول