اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نامه مجمع نمایندگان هرمزگان به «نوبخت» درباره اعتبار پرداخت حقوق مستمر کارکنان علوم پزشکی

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: در شرایط ویژه کرونایی در هرمزگان انتظار این است که سازمان برنامه و بودجه توجه هرچه بیشتری به اعتبارات دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های درگیر و وضعیت قرمز داشته باشد.

نامه مجمع نمایندگان هرمزگان به «نوبخت» درباره اعتبار پرداخت حقوق مستمر کارکنان علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری در گفت‌وگویی خبری از نامه مجمع نمایندگان هرمزگان به نوبخت معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور ترمیم اعتبار مورد نیاز پرداخت حقوق مستمر کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد و گفت: در شرایط ویژه کرونایی در هرمزگان انتظار این است که سازمان برنامه و بودجه توجه هرچه بیشتری به اعتبارات دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های درگیر و وضعیت قرمز داشته باشد و لذا در قالب مجمع نمایندگان هرمزگان در نامه‌ای به معاون رئیس جمهور خواستار تحقق اعتبارات این دانشگاه شدیم.

وی افزود: به منظور تقویت اعتبارات و امکانات دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، پیگیر دیدار با وزیر بهداشت نیز هستیم و قرار است درهفته آینده نیز با تشکیل کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی، نشست ویژه‌ای نیاز با کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در این زمینه داشته باشیم.

به گزارش فارس، متن نامه مجمع نمایندگان هرمزگان به نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بدین شرح است:

معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور

سلام علیکم

احتراما بدینوسیله به استحضار می‌رساند که دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور احکام کارگزینی کارکنان رسمی و پیمانی خود را در اردیبهشت‌ماه با ضریب 15 درصد اجرا نموده است و کسری اعتبار آنها از سوی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور نیز تأمین شده است.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بدلیل درگیری شدید در بیماری کرونا قادر به اجرای احکام کارگزینی کارکنان خود در اردیبهشت نگردیده و در خردادماه اجرا نموده است. این امر سبب کسری اعتباری بالغ بر 97 میلیارد ریال در بخش بهداشت و درمان شده است لیکن کسری مربوطه همانند سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی تأمین نگردیده است. لذا خواهشمند است با توجه به این که میانگین تخصیص اعتبار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سه ماهه اول 27 درصد و میانگین کل تخصیص اعتبار دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور 30 درصد است. استدعا داریم دستور فرمایید کسری اعتبار حقوق مستمر کارکنان این دانشگاه مرتفع شود.

مجمع نمایندگان هرمزگان: احمد مرادی، محمد آشوری، منصور آرامی، احمد جباری و حسین رییسی

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول