اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بازرسی از 1800 واحد صنفی در جهرم و خفر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم گفت: واحد بازرسی و نظارت اداره صمت جهرم با همکاری واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف از هزار و ۸۰۰ واحد صنفی در سطح شهرستان جهرم و خفر در سه ماهه اول سال جاری بازرسی شد.

بازرسی از 1800 واحد صنفی در جهرم و خفر

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم ، بهنام اتحاد پیش از ظهر امروز در نشستی خبری با اشاره به کنترل و نظارت بر بازار طی سه ماهه نخست سال جاری، اظهار داشت: با همکاری واحد بازرسی و نظارت اداره صمت و اتاق اصناف، بازرسی از هزار و ۸۰۰ واحد صنفی سطح شهرستانهای جهرم و خفر همچنین ۱۰ گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی در سه ماه اول سال ۹۹ انجام شده است.

اتحاد با بیان اینکه در جریان این بازرسی‌ها، ۱۰۰ واحد متخلف شناسایی و پرونده تخلفات آنها جهت رسیدگی و برخورد قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است، بیان کرد: در طول این مدت به دلیل بروز و شیوع بیماری کرونا و تقاضای بالای شهروندان به مواد ضدعفونی‌کننده، پرسنل اداره صمت جهرم و با همکاری اتاق اصناف و بسیج اصناف به استقرار بازرس به صورت 24 ساعته در کارخانه الکل زکریای جهرم اقدام کردیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم گفت: همچنین به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی واحد بازرسی اداره صمت با همکاری شبکه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهرم و اداره اماکن نیروی انتظامی، ۶ مورد گشت مشترک بازرسی از دفاتر پیشخوان، موسسات و ادارات دولتی برگزار شد که تذکرهای لازم به آنها داده شد و واحدهای صنفی متخلف در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اداره اماکن نیروی انتظامی پلمب شده است.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران‌فروشی به شماره 124 یا 54449600 گزارش دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول