اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

خداحافظی «محمد ترحمی» از دنیای داوری فوتسال

«محمد ترحمی»، داور برتر فوتسال ایران این هفته از دنیای داوری خداحافظی می‌کند.

خداحافظی «محمد ترحمی» از دنیای داوری فوتسال

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد ترحمی، داور ارزنده فوتسال استان سمنان در لیگ برتر کشور، با قضاوت در مسابقه فینال لیگ برتر فوتسال کشور بین دو تیم گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان (تبریز) که ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ در اصفهان برگزار می‌شود، از دنیای داوری خداحافظی می کند.

ترحمی متولد ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۵۳ در سمنان است وی داوری را از سال ۱۳۷۲ شروع و از سال ۱۳۸۶ در لیگ برتر فوتسال ایران قضاوت کرد.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد جامعه شناسی و کارمند حوزه روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان سمنان است و قضاوت بیش از ۱۵۰ بازی در لیگ برتر فوتسال کشور انجام داده است.

ترحمی در پیام خداحافظی خود از دنیای داوری فوتسال آورده است: برای دل کندن از عشق نباید به خاطرات خوش گذشته تکیه کرد. این حقیر با فوتبال متولد شدم و تمام خاطرات کودکی و سالهای زندگی را با فوتبال و فوتبال دوستان گذرانده ام.

در سالهای دور که فوتبال را از کوچه های پاچنار سمنان شروع کردم، همیشه فکر می کردم که چگونه می‌توان یک فوتبالیست خوب شد و از همه مهمتر چگونه می‌توان در ذهنها ماند.

در این سالهای داوری که از سال ۱۳۷۲ شروع شد، فراز و نشیب های فراوانی را شاهد بودم و چه روزهایی را که با عشق به داوری در زمینهای خاکی قضاوت کردم و چه روزهایی که در عرصه مسابقات کشوری در سال ۱۳۸۲ وارد فوتبال ایران شدم و نهایتا با انتخاب مسیر درست در سال ۱۳۸۶ در لیگ برتر فوتسال کشور تا کنون انجام وظیفه می‌کنم.

اینک بعد از گذشت 13 سال در این رشته جذاب، مهیج و زیبا زمان آن رسیده است که جای خود را به جوانان با استعداد کشورم بدهم.

با سپاس از درگاه ایزد منان که مرا همیشه مورد لطف خود قرار داده تا بتوانم این مقطع پرپیچ و خم را به پایان برسانم، امیدوارم توانسته باشم گامی مؤثر در راستای اعتلای داوری و فوتسال و فوتبال کشور برداشته و شرمنده این جامعه بزرگ نباشم.

اینجانب با کسب اجازه از پیشکسوتان خودم که همیشه مدیون آنان هستم، خانواده عزیزم که در این سالها بنده را حمایت کردند، مربیان و اساتید و همکاران خوبم سوت خود را در طاقچه خاطراتم آویزان کرده و از همه کسانی که موجب رنجش آنان شدم عذرخواهی می کنم.

در ادامه این راه در رکاب بزرگان در عرصه دیگری از فوتسال و فوتبال حضور خواهم داشت و امیدوارم بتوانم کمک حال داوری کشور و استانم سمنان باشم.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول