اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشورهای غربی از مکتب امام خمینی(ره) در حال کپی برداری هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه گفت: امروز باید مراقب موریانه ها و نفوذی ها بود تا مکتب خمینی(ره) کبیر و شهدای والامقام توسط این افراد آسیب نبیند، امروز پیام انقلاب اسلامی ایران به تمام دنیا صادر شده است، کشورهای غربی از مکتب امام خمینی(ره) در حال کپی برداری هستند.

کشورهای غربی از مکتب امام خمینی(ره) در حال کپی برداری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام  ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای روحانی و طلبه دشت ورامین اظهار داشت: اولین مبنا تعلیم و تربیت است، تعلیم آموزش و یاد دادن است، هدایت افکار و اندیشه است، تربیت از تعلیم بالاتر است مانند وضو و نماز است پس تعلیم مکلم تربیت است.

وی گفت: تربیت مشکلترین و دشوار ترین عنصر حیاط انسان است، تربیت دریایی از بحث و گفتمان است، تعلیم با جهت گیری انسانها باید صورت گیرد، علم به تنهایی معنی پیدا نمی کند باید علم برای انسان دستاوردی داشته باشد و انسان از آن بهره ببرد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه تصریح کرد: عده‌ای طلبه در زمان امام جعفر صادق (ع) علم آموزی کردند و بعد از آموزش و یادگیری علم بجای اینکه در مسیر پیشرفت اسلام و مکتب شیعه به کار ببرند در مقابل امام جعفر صادق (ع) قرار گرفتند و اقدام به تاسیس فرقه های مختلف کردند.

علیزاده بیان داشت: خواست خدا بود که در میان تصاحب قدرت بنی امیه و بنی عباس امام جعفر صادق پیشرفت کرد وبا ترویج مکتب اسلامی توانست بیش از ۴ هزار شاگرد را تربیت کند و از این تعداد نیز عده ای برخلاف تفکر امام جعفر صادق عمل کردند.

وی اظهار کرد: در ۴۱ سال انقلاب اسلامی هر چه داریم از شهدا داریم، شهدای روحانی نیز با اقدام جهادی به جبهه های حق علیه باطل رفتند و در مقابل دشمنان نظام و انقلاب قرار گرفتند، طلبه ها در زمان جنگ ‌در عملیاتها شرکت می کردند و فقط در حد حرف نبودند بلکه جهادی عمل می کردند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه خاطر نشان کرد: عده زیادی از روحانیون در زمان جنگ در نهایت گمنامی در جبهه‌ها و گردان‌های شهادت حضور پیدا می‌کردند و دوشا دوش رزمندگان می‌جنگیدند و به درجه رفیع شهادت نائل می‌آمدند. 

علیزاده گفت: باید در کشور مراقب افراد نفوذی و موریانه‌ها در بدنه نظام باشیم، افرادی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پست‌های مدیریتی دارند ولی فساد اقتصادی به راه می‌اندازد.

وی تاکید کرد: امروز باید مراقب موریانه ها و نفوذی ها بود تا مکتب خمینی(ره) کبیر و شهدای والامقام توسط این افراد آسیب نبیند، امروز پیام انقلاب اسلامی ایران به تمام دنیا صادر شده است، کشورهای غربی از مکتب امام خمینی(ره) در حال کپی برداری هستند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه بیان کرد: وظیفه همه مسوولان است تا مکتب امام جعفر صادق(ع) در دنیا و کشور ترویج دهند، باید تلاش کنیم جامعه با بصیرت داشته باشیم.

علیزاده اذعان داشت: دشمن به دنبال برنامه ریزی فتنه های جدید است، دشمن از حاج قاسم سلیمانی ها سیلی خورده است و دنبال فتنه انگیزی است، از کوچکترین مشکل بوجود آمده در کشور به واسطه رسانه ها و فضای مجازی قصد تخریب بزرگان نظام و انقلاب را دارد و دروغ را از حقیقت قشنگتر جلوه می دهند.

وی گفت: شیعه تا آخر زمان عاشورایی خواهد ماند تا پرچم کربلا و قیام عاشورا را به دست صاحبش حضرت امام زمان (عج) تحویل دهد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه در پایان افزود: باید آگاه و بصیرت داشته باشیم، تعلیم و تربیت را همسو پیش ببریم تا اینکه نظام دچار مشکل نشود، در کشور مشکل قانون و لایحه نداریم عمده مشکل ما نظارت بر اجرای صریح قانون است باید نظارت را افزایش دهیم تا نفوذی ها به کشور خسارت وارد نکند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول